Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Dne 17.3. 2020 jsem objednala a bohužel ihned zaplatila 10 ks roušek na ústa za 399 Kč na eshopu "Vsevakci.cz". 19.3. jsem obdržela email, ve kterém byla uvedena dodací lhůta 10 až 40 dní (dodací lhůta mi byla sdělena až po zaplacení faktury). 30.3. 2020 jsem objednávku urgovala písemně, protože telefonní číslo neexistuje. V urgenci jsem uvedla, že pokud nelze roušky dodat, tak chci odstoupit od smlouvy a požádala jsem o vrácení peněz zpět na účet. Za 4 dny přišla odpověď, že roušky budou dodány. Dnes je 27.4. 2020 a nedošly ani roušky ani peníze. Na faktuře č. 2020036748 je uveden dodavatel DAMAINVEST s.r.o. Rybná 716/24, Praha 1. Prosím Vás, existuje vůbec nějaký způsob, jak dostat peníze zpět? Přece těmto "obchodníkům" nemůže všechno procházet (zvláště v této složité době, kdy každý z nás potřebuje roušky). Velice Vám děkuji za odpověď.
Roušky na ústa 10 ks
Vrátit peníze. Pozastavit podvodné jednání DAMAINVEST s.r.o.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.