Počet nahlášených stížností: | 310 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Poprosím o vrátenie peňazi.Mam autistu syna, ktorý nevie čo stláča a nechtiac niečo stlačil a tým mi stiahlo peniaze.
Sexrande
Požadujem o vrátenie peňazí.Ďakujem
|
Tweet |
Dle ustanovení § 551 a § 552 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník platí, že o právní jednání nejde, chybí-li vůle jednající osoby a stejně tak o právní jednání nejde, nebyla-li zjevně projevena vážná vůle. Spotřebitelka by tedy mohla namítat, že vůbec nedošlo k právnímu jednání a k jako tzv. zdánlivému jednání se proto k uzavření smlouvy nepřihlíží.
Spotřebitelka má dále možnost odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu; lhůta začíná běžet ode dne uzavření smlouvy. Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění. Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně společnosti jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Pokud již lhůta uplynula, má spotřebitelka dále možnost závazek vypovědět. Ačkoliv podle našeho názoru nejsou naplněny předpoklady pro to, aby registrace (= uzavření závazku) byla vůbec posouzena platné právní jednání, zaslání výpovědi přesto doporučujeme. Výpověď musí obsahovat uživatelské jméno používané v tomto systému a musí být adresována provozovateli portálu: IntermaxGroup AG, Chaltenbodensstrasse 4a, 8834 Schindellegi, Switzerland. E-mail, který společnost uvádí ve všeobecných obchodních podmínkách je: support@ero-kontakty.cz a výpověď může být v českém jazyce, neboť samotná smlouva byla uzavřena v češtině.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud tedy společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.