Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Moje maminka po dlouhém telefonátu a přesvědčování, jak je pro ni tarif výhodný podlehla nějaké slečně z O2. provolá tak 50 měsíčně, tak pro ni opravdu hloupost, smlouva písemně není uzavřená. Jak jsem to zjistila, maminka pláče, jsem se hned spojila s o2, bylo mi řečeno, že to nejde zastavit/ přitom to je jen jeden den/, nemá prý převzít obálku s novou sim a smlouvou a tím to bude zrušeno. Mám strach, aby to stačilo i když nic není podepsáno, jestli nedat ještě odstoupeni od smlouvy. Sopkova.
Nabízen tarif
Zrušit tuto telefonickou smlouvu a maminku již neobtěžovat, v jejím věku těžko chápe některé podvody.
|
Tweet |
Došlo-li k uzavření smlouvy telefonicky, operátor má povinnost poskytnout účastníkovi informace, které musí být součástí účastnické smlouvy dle zákona o elektronických komunikacích (např. popis poskytované služby; údaj o ceně; informace o termínech a způsobu vyúčtování ceny a placení; doba, na kterou je smlouva uzavřena apod.) písemně, a to v elektronické nebo listinné formě. Spotřebitel může od smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne, kdy mu tyto informace byly předány.
Hezký den,
stav požadavku pro vás ráda prověřím, požádám však o doplnění údajů a to konkrétně rodného čísla, na které měla být smlouva uzavřena. Můžete mi jej zaslat také zde: www.o2guru.cz/guru.
V každém případě informace o nepřevzetí zásilky je správná, jelikož tím dochází ke stornu původního požadavku.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro social media, O2
Maminka obálku dnes nepřevzala, s tím aby byla vrácena o2, tak doufám, že to bude stačit, ale přesto jsme ještě poslali odstoupení od smlouvy do 14 dnů. mne na tom štve , že ta paní, nebo slečna věděla s jakou věkovou kategorii jedná, maminka ji věk řekla a přesto do ní hučí a úplně ji doslova zblbla, maminka celou noc nespala, takové nekalé praktiky jsou fakt hrozné.
Hezký den,
mrzí mne, pokud ve vás celá situace zanechala negativní dojem, věřím však, že k aktivaci služby nedojde, což bych vám mohla s jistotou potvrdit v případě, že bych měla k dispozici konkrétní údaje, které však nemám.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro social media, O2
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti dále reagovat, tímto stížnost uzavíráme.