Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#4176Zneužítí věku mé maminky/ 89 let/ nekalou praktikou po telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 23 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2014, před 10 lety

Věra Sopková

Znění stížnosti

Moje maminka po dlouhém telefonátu a přesvědčování, jak je pro ni tarif výhodný podlehla nějaké slečně z O2. provolá tak 50 měsíčně, tak pro ni opravdu hloupost, smlouva písemně není uzavřená. Jak jsem to zjistila, maminka pláče, jsem se hned spojila s o2, bylo mi řečeno, že to nejde zastavit/ přitom to je jen jeden den/, nemá prý převzít obálku s novou sim a smlouvou a tím to bude zrušeno. Mám strach, aby to stačilo i když nic není podepsáno, jestli nedat ještě odstoupeni od smlouvy. Sopkova.


Produkt

Nabízen tarif


Požadované řešení

Zrušit tuto telefonickou smlouvu a maminku již neobtěžovat, v jejím věku těžko chápe některé podvody.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2014 10:34, před 10 lety

Došlo-li k uzavření smlouvy telefonicky, operátor má povinnost poskytnout účastníkovi informace, které musí být součástí účastnické smlouvy dle zákona o elektronických komunikacích (např. popis poskytované služby; údaj o ceně; informace o termínech a způsobu vyúčtování ceny a placení; doba, na kterou je smlouva uzavřena apod.) písemně, a to v elektronické nebo listinné formě. Spotřebitel může od smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne, kdy mu tyto informace byly předány.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2014 10:58, před 10 lety

Hezký den,

stav požadavku pro vás ráda prověřím, požádám však o doplnění údajů a to konkrétně rodného čísla, na které měla být smlouva uzavřena. Můžete mi jej zaslat také zde: www.o2guru.cz/guru.

V každém případě informace o nepřevzetí zásilky je správná, jelikož tím dochází ke stornu původního požadavku.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Renáta Drastichová
Guru pro social media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.9.2014 15:38, před 10 lety


Věra Sopková

Maminka obálku dnes nepřevzala, s tím aby byla vrácena o2, tak doufám, že to bude stačit, ale přesto jsme ještě poslali odstoupení od smlouvy do 14 dnů. mne na tom štve , že ta paní, nebo slečna věděla s jakou věkovou kategorii jedná, maminka ji věk řekla a přesto do ní hučí a úplně ji doslova zblbla, maminka celou noc nespala, takové nekalé praktiky jsou fakt hrozné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.9.2014 08:34, před 10 lety

Hezký den,

mrzí mne, pokud ve vás celá situace zanechala negativní dojem, věřím však, že k aktivaci služby nedojde, což bych vám mohla s jistotou potvrdit v případě, že bych měla k dispozici konkrétní údaje, které však nemám.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Renáta Drastichová
Guru pro social media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 12:05, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti dále reagovat, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.