Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.11.2013 jsem v Karviné zakoupila synovi boty Adidas za 1799. Dne 28.8.2014 jsem je byla v Havířovské pobočce boty reklamovat, kde mi byla reklamace zamítnuta. Obě boty mají přetrhnuté podšívky, propadlé paty, pravá boty má navíc přetrženou dírku na tkaničku. Velmi arogantní zástupkyně vedoucí reklamaci okamžitě zamítla pro nevhodné užívání obuvi. Prý nebyly používány tkaničky, což není pravda-asi by nebyla přetržena dírka na tkaničku.Tuto závadu mi i odmítla zapsat do reklamačního protokolu.Vůbec se mě nezeptala, jestli chci vrátit peníze nebo výměnu za jiné boty a vše si vypsala dle vlastního uvážení.
Pánské sportovní boty Adidas neo bball mid Q26007 1 716 571
Chtěli jsme výměnu za jiné boty nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Zamítl-li prodávající reklamaci po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Na tuto skutečnost doporučujeme prodávajícího upozornit. Dále je možné domluvit se na znovuposouzení reklamace.
U obuvi je vždy nutné brát v úvahu intenzitu užívání obuvi a péči o ní.
Prodávající je povinen vydat spotřebiteli reklamační protokol, který bude obsahovat písemné odůvodnění. Reklamační protokol by měl obsahovat všechny reklamované závady a prodávající se s nimi musí v odůvodnění vypořádat.
Dobrý den,
jelikož spotřebitelka zároveň se zveřejněním své stížnosti zde na dTestu oslovila i přímo naši společnost, je daná věc již v řešení a se spotřebitelkou budeme nadále komunikovat již sami.
S pozdravem
Deichmann tým
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. nám sdělila, že se spotřebitelka obrátila zároveň přímo na společnost, kde spolu stížnost řeší. Následně nám bylo sděleno, že stížnost již byla vyřešena.