Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41772Vymáhání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2020, před 5 lety

Jakub Tamas

Znění stížnosti

dobry den v minulosti jsem se zaregistroval na stranky flirtface...nikdy jsem jejich sluzby nevyuzil a skoro kazdy tyden me prichazi emaily ze mam neco zaplatit...nevim si rady,jelikoz kdyz jim odepisu tak semnou nikdo nekomunikuje


Vážený/á pane Tamas,

jak víte, jsme právní zástupci společnosti dateyard AG, Rothusstrasse 23, CH-6331 Hünenberg.
V minulosti jsme Vám několikrát psali a vyzývali Vás k
zaplacení neuhrazených pohledávek naší klientky. Do dnešního dne jste však dlužné částky v plném rozsahu neuhradil/a.
Ani jste do dnešního dne nevypověděl/a smlouvu uzavřenou s naší klientkou, a dohoda se tak dle příslušného ujednání z
důvodu nevypovězení vždy prodloužila a dále prodlužuje. Pro připomenutí: Smlouvu jste uzavřel/a na webových
stránkách flirtcafecz.

Dosavadní pohledávky jsme nyní shrnuli do jednoho spisu. Aktuálně dlužíte částku v celkové výši 267,85 EUR.

Vyzýváme Vás, abyste tuto částku obratem, nejpozději však do 12.05.2020, převedl/a na náš uvedený účet a u platby uvedl/a
spisovou značku 31120109127.

Uvědomte si, prosím, že naše klientka se této nikoliv zanedbatelné pohledávky nevzdá a po nynějším shrnutí sald
pohledávek budete muset počítat i s jejich uplatněním soudní cestou.

Proto Vám naléhavě doporučujeme, abyste aktuální pohledávku uhradil/a co nejdříve.
Pokud tuto pohledávku nemůžete zaplatit v jedné částce, můžeme se případně domluvit na platbě ve splátkách. Za tím
účelem se nám musíte ve stanovené lhůtě ozvat s konkrétním návrhem splátkového kalendáře. Případné dohody o
dílčích platbách uzavřené v minulosti již nejsou platné.

Mějte, prosím, na paměti, že naše kancelář je smluvním partnerem informační úvěrové kanceláře SCHUFA.

Níže ještě jednou shrnutí všech relevantních platebních údajů:
Vlastník účtu: Auer Witte Thiel
Bankovní ústav: Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07
BIC: PBNKDEFFXXX
Částka: 267,85 EUR
Předmět: 31120109127


Požadované řešení

uzavreni smlouvu s touto spolecnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2020 09:35, před 5 lety

Ze zkušeností spotřebitelů vyplývá, že problém s danou společností mají, pokud se v minulosti registrovali na některé z internetových seznamek společnosti.

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud (inkasní společnosti nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud tedy společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2020 22:39, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.