Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Přišel mi dopis který vypadal takto. U spousty slov chybí háčky a čarky.
Vážený/á pane Veverka
dovolte nám Vás informovat, že jsme prevzali právní zastoupení spolecnosti Paidwings AG, Alte Steinhausers CH-6330 Cham (ZG). Na upomínky naší klientky jste rovněž nereagoval/a, stejně jako na výzvy k platbě inkasní spolecnosti která je do veci zapojena.
zaregistroval/a jste se k placenému clenství v internetové komunite whatsex.cz Vaše zvolené uživatelské jméno, stejne jako Vaši e-mailovou ,adresou *****@seznam.cz naše klientka pri rezervaci nabídky rovnež zaevidovala, stejne jako IP adresu Vašeho pocítace použitého pri rezervaci.
Jelikož jste na upomínky inkasní kanceláre poverene naší klientkou nereagoval/a a platbu neprovedl/a, jsme nyní zmocneni k vymáhání splatné pohledávky, a to v pripade potreby i soudní cestou. Tím vám vzniknou nikoliv nepodstatné další náklady a poplatky.
Príležitost, která predstavuje snadnou a z hlediska nákladu výhodnou cestou, jak tuto pohledávku sprovodit ze sveta, jste dosud nevyužil/a. Protože naše klientka se svého nároku nevzdá, strkání hlavy do písku a odkládání rešení záležitosti vám nikterak nepomůže.
Mužeme Vám proto jen naléhave radit, abyste splatnou pohledávku vcas nahradil/a.
Tato pohledávka nyní sestává z následujících cástek:
Hlavní pohledávka EUR 39,12
Bankovní poplatky EUR 4,32
Náklady právního zastoupení EUR 54,00
Celková cástka EUR 94,44
Vyzýváme Vás, abyste uvedenou cástku ve výši 97,44 EUR zaplatil/a obratem, nejpozději do 05.05.2020. Pro úhradu pohledávky použijte, prosím, níže uvedené bankovní spojení. U každé platby uvedte, prosím, spisovou znacku 35620132937.
Pokud požadovanou cástku mužete zaplatit jen primerených splátkách, ocekáváme primerený a konkrétní návrh platebního kalendáre ve výše uvedené lhute.
Online seznamka
Nevím jak na toto reagovat. Jestli to zaplatit nebo jak to dále řešit....
Na danou stránku jsem se pouze přihlásil a hned odhlásil.
|
Tweet |
Podle čl. 5 odst. 2 Podmínek užití společnosti Paidwings AG může uživatel placené služby vypovědět smluvní vztah ve lhůtě 14 kalendářních dnů před koncem doby platnosti smlouvy. Pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu je nutná písemná forma (například faxem na 41 (0) 41 5087019). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno.
Smazání profilu samotným spotřebitelem není výpovědí, tím se pouze zbavuje spotřebitel možnosti nadále využívat placené služby.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Spotřebitel, který zapomněl heslo by měl zaslat co nejvíce údajů, které jej mohou identifikovat (e-mailovou adresu, pomocí které se registroval, přihlašovací jméno, apod.), je na místě prohledat i e-mailovou schránku, ve které může spotřebitel nalézt potvrzovací e-maily atd.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.