Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#4178Tenhle příběh je pravda, ať visím, jestli vám budu lhát

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2014, před 10 lety

Marek Planeta

Znění stížnosti

"Tenhle příběh je pravda, ať visím, jestli vám budu lhát"

Dobrý den,
dovolil jsem si můj příspěvek uvést frází písně z repertoáru populárního českého zpěváka, legendy české country music (často označovaného za jejího krále) Michala Tučného. Rád bych přirovnal svůj příběh k textu této písně, kde zpěvák popisuje svou přízeň k ženě, kterou má do dnešního dne rád.
Našel jsem totiž v této písni souvislost se společností, kterou jsem měl do dnešního dne rád a popsal svůj příběh.

Dne 3.5.2014 jsem na prodejně BAŤA - AVION SHOPPING PARK, Skandinávská 2, 619 00 Brno zakoupil boty (artikl 8564431).
Tyto boty jsem nosil cca dva měsíce a projevila se na nich vada - prodřená vnitřní látka na patách u obou bot. Dne 6.8.2014 jsem tedy na uvedené prodejně zahájil reklamaci vedenou pod číslem: 1588646. Následně jsem 15.8.2014 obdržel informaci emailem, že má reklamce nebyla uznána, což mi potvrdili také na prodejně 20.8.2014, když jsem si šel boty vyzvednout. Zároveň jako jeden z důvodů zamítnutí uvedli, že jsem boty obouval nebo vyzouval se zavázanými tkaničkami. Mohu potvrdit, že jsem nic takového s boty nikdy nedělal a nedělám. Zároveň se mi nelíbí a cítím se poškozen, že někdo tohle tvrdí, když to není pravda. Rád bych také uvedl, že si kupuji vždy boty stejné velikosti 43 nebo 44 a jsem mnohaletým, možná i několika desetiletým zákazníkem společnosti Baťa a nikdy jsem zakoupené boty ještě nereklamoval. Vždy bylo vše v pořádku. To, aby se mi boty zničily za dva měsíce nošení se mi ještě nestalo a s tímto výsledkem reklamace nejsem spokojen.

S tímto vyjádřením jsem se tedy 21.8.2014 znovu obrátil na kontaktní email společnosti Baťa (kontakt@bata.cz) s požadavkem na znovu posouzení mé reklamace. Výsledek mého snažení, tedy odpověď ze strany společnosti je uvedena níže z rukou paní T. B.:

"Dobrý den,
velmi mě mrzí Vaše nespokojenost se způsobem vyřízení Vaší reklamace. Posouzení každé zákaznické reklamace věnuje naše společnost maximální možnou pozornost. Reklamaci posoudila vedoucí prodejny p. M., která je k tomu plně kompetentní - jak z pohledu zákona, tak i z pohledu interních pravidel společnosti.
Pokud našemu závěru nedůvěřujete, můžete se samozřejmě obrátit na orgány a instituce, které celou záležitost znovu objektivně a nestraně posoudí (např. ČOI, spotřebitelské organizace, soudní znalec v oboru). Objektivní výsledky takového posouzení jsme připraveni respektovat."

Dovolte, abych tento příspěvek ukončil opět frází z výše uvedené písně "zní to jako pohádka z oříšku královny Máb" a požádal tímto o znovu posouzení celého případu prodejcem a jak uvádí dTest - zdvořilým přístupem dosáhl více než nadávkami na společnost se kterou se byl doposud velmi spokojen.

Předem děkuji za věnovaný čas.
Jsem s pozdravem,
Marek Planeta


Produkt

artikl 8564431


Požadované řešení

Výměna obuvi nebo její oprava. Případně vrácení peněz - to však pro mě není důležité, protože stávající boty se mi líbí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2014 13:43, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, pokud reklamaci zamítá. Jedná se o právní vyvratitelnou domněnku, která připouští důkaz opaku. Až po provedení důkazu opaku se má za vyvrácenou.
Spotřebitel se také může rozhodnout, že si nechá zpracovat znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 15:00, před 10 lety

Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V takovém případě doporučujeme zastoupení advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.