Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#41780Nedoručený balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2020, před 5 lety

Jaroslav Hajdu

Znění stížnosti

Dobrý deň dnes mi váš kuriér mal doručiť balík v časovom horizonte od 15 do 17 hodine. Nakoľko ten balík bol adresovaný manželke ktorá bola v tú dobu v práci, som ešte dopoledne volal osobne kuriérovi a nahlásil som mu svoje telefónne číslo že som bol doma a bol som pripravený balík vyzdvihnúť. Po telefonickom rozhovore mi kuriér povedal že mi bude volať na mnou uvedené telefónne číslo. Bohužiaľ sa ani neobťažoval s doručením balíka a na miesto toho ho rovno odviezol na parcele shop. A manželke zaslal informatívnu sms že má uložený balík z dôvodu že nebola zastihnútá doma.Pritom som bol celú dobu doma na telefóne a čakal na kuriéra.


Produkt

Zailka číslo :40653985956,


Požadované řešení

Postich kuriéra a osobné ospravedlnenie od kuriéra.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2020 08:46, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2020 23:24, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.