Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý deň dnes mi váš kuriér mal doručiť balík v časovom horizonte od 15 do 17 hodine. Nakoľko ten balík bol adresovaný manželke ktorá bola v tú dobu v práci, som ešte dopoledne volal osobne kuriérovi a nahlásil som mu svoje telefónne číslo že som bol doma a bol som pripravený balík vyzdvihnúť. Po telefonickom rozhovore mi kuriér povedal že mi bude volať na mnou uvedené telefónne číslo. Bohužiaľ sa ani neobťažoval s doručením balíka a na miesto toho ho rovno odviezol na parcele shop. A manželke zaslal informatívnu sms že má uložený balík z dôvodu že nebola zastihnútá doma.Pritom som bol celú dobu doma na telefóne a čakal na kuriéra.
Zailka číslo :40653985956,
Postich kuriéra a osobné ospravedlnenie od kuriéra.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.