Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
podvod v období mimořádného stavu v České republice na firmu DAMAINVEST s.r.o. , Praha IČO 02529726 podvody provozuje na Školní ul. v Humpolci, neboť z níže uvedeného popisu jednání této firmy lze mít za to, že došlo ke spáchání trestného činu podvodu klamavé reklamy, výběr financí a nedodání objednaného zboží. Odůvodnění Po vyinkasování příslušné částky za objednané zboží v období nouzového stavu v začátku koronavirové pandemie firma nedodala objednané roušky.
Elektronická reklamace dodání zásilky
Zásilka podací číslo RY501410650CN nebyla nalezena.
27.4.2020 20:21 Z důvodu nepotřebnosti objednaného a dle reklamy včas nedodaného zboží. ODSTUPUJI OD SMLOUVY A ŽÁDÁM VRÁCENÍ FINANCÍ NA STEJNÝ ÚČET Z JAKÉHO BYLA ČÁSTKA POUKÁZÁNA.
Zdravím MUDr. František Hegar
Dne 27.04.2020 v 8:30 Vševakci.cz napsal(a):
>
> Dobrý den,
>
> mě to ukazuje následující:
> 28.3.2020 Odeslání zásilky do České republiky.
>
> 25.3.2020 Zásilka převzata do přepravy.
>
> Zákaznická podpora Vsevakci.cz
> Jak hodnotíte moji odpověď?
> Skvělá V pořádku Špatná
>
>
> Datum: 23.04.20 07:56
> Od: hegar.fr@gmail.com
> Komu: info@vsevakci.cz
>
> Elektronická reklamace dodání zásilky
> Zásilka podací číslo RY501410650CN nebyla nalezena.
>
> Dobrý den , to si ze mně děláte srandu?
> Mám toho dost.
> MUDr. František Hegar
>
>
> Dne 22.04.2020 v 9:23 Vševakci.cz napsal(a):
>
> Dobrý den,
>
> zasílám Vám odkaz se sled. číslem zásilky:
> https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=RY501410650CN
>
> Zákaznická podpora Vsevakci.cz
> Jak hodnotíte moji odpověď?
> Skvělá V pořádku Špatná
>
>
> Datum: 20.04.20 08:57
> Od: hegar.fr@gmail.com
> Komu: info@vsevakci.cz
>
> Dobrý den,
>
> pokud je zboží předáno dopravci a je na cestě, pak obyčejně jsem tímto avizován o termínu doručení a o číslu zásilky, abych ji mohl trasovat. U Vás nic takového neproběhlo, ani neprobíhá, proto jsem nucen si myslet, že se jedná o podvodné jednání a taky v tomto smyslu v nejbližší době budu činit příslušná opatření.
>
> Zdravím MUDr. F. Hegar
> Dne 17.04.2020 v 10:21 Vševakci.cz napsal(a):
>
> Dobrý den,
>
> Vaše zásilka je aktuálně na cestě k Vám. Nyní není možné vrátit peníze za objednané zboží. Pokud o zboží již nemáte zájem, můžete do 14 dnů od převzetí zboží vrátit na naši reklamační adresu a my vám rádi vrátíme peníze. Děkuji za pochopení.
>
> Zákaznická podpora Vsevakci.cz
podvodu v období mimořádného stavu v České republice na firmu DAMAINVEST s.r.o. , Praha IČO 02529726 podvody provozuje na Školní ul. v Humpolci, neboť z níže uvedeného popisu jednání této firmy lze mít za to, že došlo ke spáchání trestného činu podvodu klamavé reklamy, výběr financí a nedodání objednaného zboží. Odůvodnění Po vyinkasování příslušné částky za objednané zboží v období nouzového stavu v začátku koronavirové pandemie firma nedodala objednané roušky.
vrátit peníze,
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.