Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#41784Paušál O2 spolu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2020, před 5 lety

Vladimír Čech

Znění stížnosti

Dne 24.4.2020 jsem se dostavil na pobočku v Plzni,chtěl jsem přehodit v prámci paušálu 1 telefonní číslo,které jsem chtěl vyměnit za jiné.Ze stávajícího čísla jsem chtěl udělat dobíjecí.Pán na pobočce řekl,že to takhle nejde,musíme to udělat na paušál za 49 Kč/měs. ale že během 24 hod,to lze předělat.Tak jsem souhlasil.Ale teď řeším situaci,kdy 2 dny mě slibují,že to operátor zařídí a předělá a nic se nestalo.Dnes jsem volal znova a bylo mě řečeno,že to bude trvat 1 měsíc,než se to vyřídí.Jak je to možné,když jsem měnil jen tel.číslo v jednom balíčku.


Požadované řešení

V rámci paušálu O2 spolu,jsem chtěl vyměnit jen jedno tel.číslo a převézt nepoužívanou kartu na dobíjecí.Nic bych neporušil,žádné podmínky.Přeji si,aby staré číslo bylo převedeno na dobíjecí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2020 08:02, před 5 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2020 12:14, před 5 lety

Dobrý den, pane Čechu,

v případě přechodu telefonního čísla z paušálu na předplacenou kartu, je zapotřebí podat výpověď, přičemž se uplatňuje výpovědní lhůta v délce 30 dní (pro zrušení služby nebo převod na předplacenou kartu). Po dobu výpovědní lhůty je služba účtována dle sjednaného tarifu. Informace jsou uvedené v platných podmínkách.

Podle dostupných informací bylo dané číslo vyjmuto z balíčku O2 Spolu a byl nastaven nejnižší možný tarif. Pro dořešení výpovědi budete znovu kontaktován.

S pozdravem

Lucie Zolichová
Guru pro Social media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.5.2020 07:17, před 5 lety


Vladimír Čech

Hodnocení:

Komentář: Musel jsem si několikrát zavolat na operátora a převod z paušálu na kartu trvá 1 měsíc,to na pobočce nikdo neřekl a ještě mě to bude stát 300 kč.