Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#41787Domácí internet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2020, před 5 lety

Jana Klozová

Znění stížnosti

V loni na podzim jsem si pořídila nový MODEM a bylo mi na prodejně řečeno, že internet bude fungovat po celém bytě. V březnu nebyl problém,ale teď v dubnu zase výpadky. Vážně přemýšlím o vypovězení smlouvy. Měsíčně platím pravidelně 499Kč a jsem nespokojená.Už mě nebaví neustále volat na O2 linku. Myslím,že existují i jiné společnosti, které mě nabídnou internet levněji a spolehlivěji.


Požadované řešení

Přeji si jen jediné, aby mě internet už konečně fungoval po celém bytě. Mám byt 3+1 ,né nijak velký.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2020 07:25, před 5 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2020 11:57, před 5 lety

Dobrý den,

mrzí mě, že nejste s připojením aktuálně spokojena. Připojení přes WiFi ovlivňuje více faktorů jako je např. umístnění modemu, jestli se připojujete k WiFi 5 GHz (ta má kratší dosah) nebo 2,4 GHz, další WiFi v okolí, případné překážky na trase signálu WiFi, což může ovlivňovat i samotná budova nebo i další WiFi v okolí.
Pokud jsou potíže jen přes WiFi a v případě připojení počítače k modemu kabelem výpadky nejsou, není tak potíž v samotném připojení.
Mohla byste mi prosím doplnit, jaký modem od nás máte přesně? Pomoci by mohlo změnit nastavení kanálů WiFi. Navedla bych vás, jak na to.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.4.2020 13:22, před 5 lety


Jana Klozová

Dobrý den,
mám MODEM ZTE model ZXHN H267A

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2020 14:22, před 5 lety

Dobrý den,

děkuji vám za doplnění. V první řadě se prosím podívejte, jestli máte WiFi síť zapnutou a nastavenou pro obě frekvence, tzn. 2,4 GHz a 5 GHz. Pokud byste měla jen 5 GHz, ta má kratší dosah a může to způsobovat, že WiFi nepokryje celý byt. Jednoduše to poznáte tak, že vám na modemu svítí obě kontrolky WiFi s tímto označením.
Kdybyste jednu z nich neměla zapnutou, návod pro zapnutí je na této stránce: www.o2.cz/osobni/podpora/nastaveni-zte-h267 v části ,,Zapnutí WiFi sítě“.
Máte-li zapnuty obě, přejděte k řešení změny vysílacích kanálů WiFi.
Vysílací kanály WiFi změníte přímo ve webovém nastavení modemu. Do nastavení se dostanete na stránce: http://10.0.0.138/
Uživatelské jméno je admin. Heslo je na štítku modemu na spodní straně a je to stejné heslo jako výchozí nastavené pro WiFi 2,4 GHz. Po přihlášení zvolíte Pokročilé nastavení- Místní síť (Local network)- WLAN ve sloupci (případně zde můžete mít bezdrátová síť apod.). V detailu v části WLAN Global Configuration už najdete přímo kolonku kanál, a to jak pro 2,4 GHz tak pro 5 GHz síť. Je dobré si pomoct nějakou aplikací, která vám oskenuje kanály WiFi v okolí a ukáže, které jsou méně zatížené. Taková aplikace je např. WiFi analyzer, kterou si stáhnete do vašeho telefonu a spustíte, když budete přihlášena na vaší WiFi. Potom danou hodnotu kanálu (číslo) nastavíte v modemu a uložíte.

Kdyby se vám to nedařilo nebo to nepomohlo, ozvěte se nám přímo na email info@o2guru.cz i s telefonním číslem internetu, abychom prověřili, jestli je potíž jen na WiFi. Případně miúdaj můžete doplnit rovněž zde do neveřejných informací.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2020 22:00, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2020 11:50, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.