Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V loni na podzim jsem si pořídila nový MODEM a bylo mi na prodejně řečeno, že internet bude fungovat po celém bytě. V březnu nebyl problém,ale teď v dubnu zase výpadky. Vážně přemýšlím o vypovězení smlouvy. Měsíčně platím pravidelně 499Kč a jsem nespokojená.Už mě nebaví neustále volat na O2 linku. Myslím,že existují i jiné společnosti, které mě nabídnou internet levněji a spolehlivěji.
Přeji si jen jediné, aby mě internet už konečně fungoval po celém bytě. Mám byt 3+1 ,né nijak velký.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
mrzí mě, že nejste s připojením aktuálně spokojena. Připojení přes WiFi ovlivňuje více faktorů jako je např. umístnění modemu, jestli se připojujete k WiFi 5 GHz (ta má kratší dosah) nebo 2,4 GHz, další WiFi v okolí, případné překážky na trase signálu WiFi, což může ovlivňovat i samotná budova nebo i další WiFi v okolí.
Pokud jsou potíže jen přes WiFi a v případě připojení počítače k modemu kabelem výpadky nejsou, není tak potíž v samotném připojení.
Mohla byste mi prosím doplnit, jaký modem od nás máte přesně? Pomoci by mohlo změnit nastavení kanálů WiFi. Navedla bych vás, jak na to.
S pozdravem
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
mám MODEM ZTE model ZXHN H267A
Dobrý den,
děkuji vám za doplnění. V první řadě se prosím podívejte, jestli máte WiFi síť zapnutou a nastavenou pro obě frekvence, tzn. 2,4 GHz a 5 GHz. Pokud byste měla jen 5 GHz, ta má kratší dosah a může to způsobovat, že WiFi nepokryje celý byt. Jednoduše to poznáte tak, že vám na modemu svítí obě kontrolky WiFi s tímto označením.
Kdybyste jednu z nich neměla zapnutou, návod pro zapnutí je na této stránce: www.o2.cz/osobni/podpora/nastaveni-zte-h267 v části ,,Zapnutí WiFi sítě“.
Máte-li zapnuty obě, přejděte k řešení změny vysílacích kanálů WiFi.
Vysílací kanály WiFi změníte přímo ve webovém nastavení modemu. Do nastavení se dostanete na stránce: http://10.0.0.138/
Uživatelské jméno je admin. Heslo je na štítku modemu na spodní straně a je to stejné heslo jako výchozí nastavené pro WiFi 2,4 GHz. Po přihlášení zvolíte Pokročilé nastavení- Místní síť (Local network)- WLAN ve sloupci (případně zde můžete mít bezdrátová síť apod.). V detailu v části WLAN Global Configuration už najdete přímo kolonku kanál, a to jak pro 2,4 GHz tak pro 5 GHz síť. Je dobré si pomoct nějakou aplikací, která vám oskenuje kanály WiFi v okolí a ukáže, které jsou méně zatížené. Taková aplikace je např. WiFi analyzer, kterou si stáhnete do vašeho telefonu a spustíte, když budete přihlášena na vaší WiFi. Potom danou hodnotu kanálu (číslo) nastavíte v modemu a uložíte.
Kdyby se vám to nedařilo nebo to nepomohlo, ozvěte se nám přímo na email info@o2guru.cz i s telefonním číslem internetu, abychom prověřili, jestli je potíž jen na WiFi. Případně miúdaj můžete doplnit rovněž zde do neveřejných informací.
S pozdravem
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.