Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Opakovaně se stává, že mi nejsou doporučené zásilky doručeny, prioritní zásilky jsou doručovány nikoliv prioritně, ale za více jak týden. Tak tomu bylo jak minulý měsíc, tak i nyní. V pátek mi byla odeslána zásilka, kterou jsem nutně potřebovala mít dnes. Z toho důvodu jsem si připlatila za prioritní doručení. Opět pošta "nepřekvapila" včasným dodáním. Zásilku bohužel nemám. Poštovné činilo 65,- Kč. Vzhledem k tomu, že jsem již psala x stížností, kdy následuje pouze omluva, žádám o vrácení rozdílu z ceny mezi prioritní a standardní zásilkou. Vzhledem k tomu, že pošty mají zkrácenou pr. dobu do 16 hod. není možné, aby si pracující člověk vyzvedl zásilku, když pracuje déle než li pošta a pokud si vezmu z práce volno, fronty jsou na hodiny. Můžete mi sdělit, jak se máme na poštu dostat a jak dlouho toto pro vás příjemné a pro nás pracující likvidační opatření bude ještě trvat??
Vrácení částky za prioritní dodání, které se nikdy nekoná. Pošta pouze zdražuje, ale povinnosti ze služby, za kterou si nechá dobře zaplatit neplní. Pouze samé výmluvy. My také chodíme do práce, kterou musíme vykonávat dobře a minimálně na 100%, nikoliv nespolehlivě jako ČP.
|
Tweet |
Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman