Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#4179Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 měsíců 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2014, před 10 lety

Július Bemš

Znění stížnosti

Dobry den,
mam problem s fotoaparatem Canon S6200, ktery jsem zakoupil v internetovem obchode MALL. Zpocatku to vypadalo tak, ze jenom dosla baterka, ale na nabijeni fotoaparat nijak nereagoval a neslo ho uz ani zapnout.
Zbozi jsem odnesl na reklamaci do prodejny, ktera ho preposlala na servisni oddeleni Nikon a ve vyjadreni servisu byly popsane 2 zavady: "1. V aparatu byly nalezeny stopy po natekle tekutine 2. Poskozeni je patrne na konektoru fotoaparatu a kabelu". Reklamace byla zamitnuta. S tim jsem nesouhlasil a pracovnice dala fotoaparat na reklamaci znovu. Po mesici jsem dostal uplne stejne vyjadreni jako prvne (od stejneho zamestnance Nikon).
Ani s jednim nemuzu souhlasit, protoze fotoaparat do styku s tekutinou neprisel, prohledl jsem si konektor a nevidim na nem nijake poskozeni. Zkousel jsem dat do fotoaparatu stejnou nabitou baterii kterou doma mam a fotoaparat i tak nereaguje, takze konektorem to zjevne nebude.
Mam dojem, ze servis se timto zabyvat nechce, a proto uvadi duvody, ktere jsou z meho pohledu irelevantni. Navyse si myslim, ze malo pravdepodobne, aby se najedou objevily 2 uplne ruzne fatalni zavady.
Po me otazce co s tim muzu delat, mi zamestnanec obchodu odpovedel, ze si to muzu jit vyrikat primo do servisu (coz odmitam) nebo se obratit na soudniho znalce, co asi budu muset udelat, ale nejdriv to chci zkusit tady.
Dekuji


Produkt

Nikon Coolpix S6200 RED, seriove cislo 42065845


Požadované řešení

vraceni penez (musel jsem si koupit na leto druhy)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2014 11:45, před 10 lety

Z informací, které jsou nám dostupné, nevyplývá v jaké fázi záruční lhůty byla reklamace uplatněna. Pokud by se jednalo o reklamaci do 6 měsíců od koupě, leží důkazní břemeno ohledně tvrzení, že se o vadu nejedná, dle § 2161 občanského zákoníku na prodejci. Poté se důkazní břemeno obrací. Za spolehlivý důkaz se považuje nezávislý objektivní odborný posudek. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Na tuto skutečnost doporučujeme při přebírání výrobku prodávajícího upozornit.
Aby byla reklamace zamítnuta z důvodu vniknutí kapaliny do přístroje, musela by být kapalina příčinou vady. To samé platí i pro mechanické poškození. Spotřebiteli doporučujeme, aby si vyžádal fotografii poškození kapalinou. Servis je většinou zaznamenává.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.9.2014 21:27, před 10 lety

Vážený pane Bemši, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Mohu Vás poprosit o zaslání čísla objednávky nebo reklamace na emailovou adresu overeno@mall.cz? Prosím do předmětu zprávy uveďte Dtest. Ráda se s Vámi na celou záležitost podívám.

Veronika,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.9.2014 09:35, před 10 lety


Július Bemš

Po komunikaci se zastupcem Mall.cz mi bylo doporuceno poslat fotoapart do jineho servisu nebo se obratit na soudniho znalce. Bohuzel v CR neni jiny autorizovany servis nez ten co mi vyrizoval reklamaci, takze v uvahu prichazi jenom druha varianta. Momentalne cekame (od 10.9.) na fotodokumentaci, ktera byla vyzadana od servisu, ktery reklamaci vyrizoval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.6.2015 16:34, před 10 lety


Július Bemš

Ani vyse zminovana fotodokumentace nebyla pro prodejce dostatecni. Chybeli zcela fotky zevnitr fotoaparatu, patrne proto, ze vubec nebyl otevren.

Kontaktoval jsem soudniho znalce, ktery domluvil schuzku v servisu kde byl fotoaparat posuzovan. Na teto schuzce zamestnanec fotoaparat rozebral v pritomnosti znalce a o tomto byl udelan zaznam. Nasledne byla zepsana zprava v muj prospech. Na toto uz prodejce slysel a vyplatil mi puvodni castku plus naklady na znalce.

Pikantni na teto situaci bylo, ze sam zamestnanec servisu rekl, ze tento typ fotoaparatu otevira poprve. Takze podle meho usudku se v servisu spolehaji na to, ze lidi nebudou resit opakovanou reklamaci levnejsiho spotrebice pomoci znalce. Protoze fakticky se to nevyplatilo - tech par tisic nestalo za celou tu namahu/naklady kolem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.7.2015 11:15, před 10 lety


Július Bemš

Hodnocení: