Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den chtěla bych upozornit na prodejnu na lidická 3 v Brně je to zelenina . Kde teda podmínky vůbec nevyhovují prodejnímu zboží. Kde pan byl opilý jako prase . Chtěla jsem si tam koupit pytel českých brambor které musí pan donest zezadu. Brambory inzeruji jako čerstvé a velice kvalitní ale opak je pravdou donesl mi půl pytle scvrklych brambor kde tvrdil ze to tak je v poradku . Když jsem tohle zboží odmítla rozcilil se. Bylo by na místě tuhle prodejnu zkontrolovat taky z hlediska hygienických podmínek které určitě jako prodejna nesplňují. Dekuji
České brambory balení po 25 kg . Cena za kg 15 kc
Kontrola prodejny i prodavače co chlasta
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
V oblasti kvality potravin je dozorovým orgánem Státní zemědělská a potravinářská inspekci, na kterou spotřebitelka může, má-li za to, že nejsou dodržovány standardy prodeje potravin, podnět. Podání podnětu nepodléhá správním poplatkům.
Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.