Společnost


Eva Žáková

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41795Špína v prodejně, opilý prodavač , prodej starých brambor v balení po 25kg/15kc za kg

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2020, před 5 lety

Lucie Mala

Znění stížnosti

Dobrý den chtěla bych upozornit na prodejnu na lidická 3 v Brně je to zelenina . Kde teda podmínky vůbec nevyhovují prodejnímu zboží. Kde pan byl opilý jako prase . Chtěla jsem si tam koupit pytel českých brambor které musí pan donest zezadu. Brambory inzeruji jako čerstvé a velice kvalitní ale opak je pravdou donesl mi půl pytle scvrklych brambor kde tvrdil ze to tak je v poradku . Když jsem tohle zboží odmítla rozcilil se. Bylo by na místě tuhle prodejnu zkontrolovat taky z hlediska hygienických podmínek které určitě jako prodejna nesplňují. Dekuji


Produkt

České brambory balení po 25 kg . Cena za kg 15 kc


Požadované řešení

Kontrola prodejny i prodavače co chlasta


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2020 16:54, před 5 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

V oblasti kvality potravin je dozorovým orgánem Státní zemědělská a potravinářská inspekci, na kterou spotřebitelka může, má-li za to, že nejsou dodržovány standardy prodeje potravin, podnět. Podání podnětu nepodléhá správním poplatkům.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2020 12:54, před 4 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.