Společnost


TV PRODUCTS CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41797Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 3 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2020, před 5 lety

Lenka Lapková

Znění stížnosti

Dobrý den,

v červenci roku 2019 jsme u této společnosti zakoupili zahradní sprchu (https://www.bazeny.it/clean-pool-solarni-sprcha-comfort.html). Vzhledem k tomu, že bazén jsme dokončili na konci prázdnin, instalovali jsme sprchu až minulý týden. Když pominu fakt, že v krabici chyběl český návod a u sprchy netěsní spodní kohout, kam jsme museli dokoupit těsnění, tak se nám stalo, že po manipulaci s horní sprchovací hlavicí se odlomila v kloubu. Znovu uvádím, že sprcha byla poprvé zprovozněna, nedošlo k žádné špatné manipulaci, jen jsme chtěli natočit hlavici dle potřeby. K tomu, předpokládám, má hlavice kloub a může se tedy otáčet. Napsali jsme tedy na společnost, u které jsme sprchu objednávali a ta přeposlala stížnost na TV PRODUCTS CZ s.r.o.. Součástí reklamace byla i fotografie ulomené hlavice. Dostali jsme odpověď, že se jedná o mechanické poškození a že si máme u společnosti koupit novou hlavici. S tímto vyjádřením jsme se nespokojili a napsali jsme znovu. Paní z reklamačního oddělení nám však odepsala, že na vyjádření trvá, že sama má sprchu doma 3 roky a tohle se jen tak stát nemůže. S tímto vyjádřením nicméně nesouhlasím, protože to, že paní z reklamačního oddělení má výrobek doma a funguje jí, neznamená, že náš kus nemohl být vadný a nemohlo dojít k jeho poškození již při první manipulaci. Mrzí mě i přístup společnosti, kdy jsme s nimi jednali slušně, napsali jsme, že nás situace mrzí, ale že určitě není v pořádku, aby při první manipulaci se hlavice ulomila.


Produkt

https://www.bazeny.it/clean-pool-solarni-sprcha-comfort.html


Požadované řešení

Rádi bychom obdrželi novou hlavici, protože sprcha jinak funguje v pořádku (i když jsme museli utěsnit závity).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2020 08:50, před 5 lety

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2020 20:35, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.