Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vysavac zakoupeny Philips FC 9170 Performer 14.4.2014, po 4 mesicich pouzivani se prehral motor a vysavac prestal fungovat. Reklamace neuznana,zduvodneno,ze se vysavala voda. Coz ale neni pravda, vysavac byl pouzivan zcela dle pokynu vyrobce.
Philips FC 9170 Performer
Vymena vysavace nebo oprava motoru.
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, pokud reklamaci zamítá.
Bude-li prodávající nadále trvat na zamítnutí reklamace, může se spotřebitel rozhodnout, že si nechá zpracovat znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Subjekt Josef Spáčil " ELEKTRO " byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.