Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Opět mi nebyl doručen balicek. Dnes c. 41151634636 Ten samy kuryr, nikdy se neobtěžuje zajet do ulice, ale rovnou vyhazi balíky v parcel shopu. Vždy, pokud nejsem v čase doručení doma, tak mu dam hned rano vědět a domluvíme se, jak si balicek vyzvednu. Teď mu nevolám, protože je pokaždé někdo doma. Ale ani v teto době se neobtěžuje balíčky doručit na adresu. Bydlíme v rodinném dome. Necekam u branky (v časovém rozhraní kdy ma balicek doručit). A taky po zazvoneni nedokážu byt u branky za 30 vteřin. Ale on na danou adresu ani nedorazí. Od pani z Parcel shopu vím, ze nejsem jediná která si stěžuje. Ze jsou to stížnosti porad dokola.
Řidič ma tel. číslo 721 050 577
Jde o doručování v Klecanech.
Už jsem se s nim bavila osobne. Je neprijemny, arogantní, vymysli si a lze.
Uvítala bych a ne jenom ja, pokud by jsi daný řidič uvědomil, ze v dnešní době muže byt rad, ze vůbec nějakou práci ma, mnozí o práci a příjem prisli a začal si plnit své povinnosti a byl k lidem trochu slušnější.
Za to je přeci placen a všichni, kdo si vaše služby objednají, tak za to platí.
Děkuji a cekam v blízké době nápravu z vaši strany.
Nedorucovani zasilek
Začít se obtěžovat a dojet ze zasilkou na danou adresu. Začít si plnit své povinnosti.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.