Společnost


ALEXANDRIA a.s.

Počet nahlášených stížností:25
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4181Nesplnění podmínek uzavřené smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2014, před 10 lety

Jana Štrychová

Znění stížnosti

Dne 15. 7. 2014 jsem za všechny čtyři účastníky zájezdu uzavřela smlouvu o zájezdu do Hurghády v Egyptě do hotelu Sea Gull. CK v nabídce slibovala oblíbený hotel přímo v centru Hurghády v blízkosti zábavy a s bohatými možnostmi nákupování, s ubytováním ve vkusně zařízených pokojích, s písečnou pláží přímo u hotelu, se službami all inclusive po celý den tj. 24 hodin s velkým zázemím a vybavením pro hosty (řada restaurací min. 4, barů min. 6, bazénů min. 5 a aktivit) - z těchto všech důvodů jsme si hotel vybrali.
Po příjezdu do Egypta jsme byli ubytováni v hotelu Al Nabila cca. 35 km od Hurghády, ubytováni jsme byli v zastaralých bungalovech cca. 700 m od pláže a cca. 500 m od stravování (přesto, že hotel nabízí ubytování v moderně vybavených pokojích v hlavní budově nad pláží), služby all inclusive poskytoval poze 14 hodin denně, možnost zábavy nulová (kromě organizovaných animačních programů) a nákupy možné pouze v předražených obchůdcích hotelového komplexu (bus do centra Hurghády za poplatek 10 dolarů za osobu jsme využili zejména kvůli ceně pouze třikrát za pobyt). Žádné slibované bohaté možnosti nakupování - opouštění hotelového komplexu nedoporučováno. S ubytováním jsme od začátku nesouhlasili a požadovali po delegátovi řešení. Nebylo nám vyhověno. Po dvou dnech nám bylo nabídnuto náhradní ubytování v jiném hotelu - samotnou CK hodnoceno jako hotel pro nenáročnou klientelu, s nesrovnatelnou výbavou a nabídkami služeb hotelu, s pláží oddělenou od hotelu komunikací a se službami all inclusive pouze 12 hodin denně. Žádali jsme rovněž o přesun i v rámci hotelu blíž k pláži a čerpání all inclusive ale opět nám nebylo vyhověno.
Byli to pro všechny z nás vyhozené peníze a místo odpočinku a zábavy jen nervy, rozčilování a bezmocnost.

Smlouvu o zájezdu jsem uzavřela za všechny čtyři účastníky dne 15. 7. 2014 V Pardubicích za cenu 63.690,- Kč. Cena byla zaplacena. Rezervační číslo 1886633, variabilní symbol 2810804, termín zájezdu 17. 7. - 28. 7. 2014. CK Alexandria zastoupená cest. agenturou Invia.cz, a.s..

Dne 30. 7. 2014 v 15:14:52 poslal mailem stížnost na zprostředkovatelskou agenturu (poradce@invia.cz - adresa dle webových stránek) za všechny jeden z účastníků zájezdu kde žádal o pomoc a informaci jak postupovat dále. DOSUD BEZ JAKÉKOLIV REAKCE A ODPOVĚDI.
Dne 14. 8. 2014 jsem doporučenými dopisy poslala "Stížnost na nesplnění podmínek uzavřené smlouvy o zájezdu a Žádost o vrácení vynaložených finančních prostředků" jak organizátorovi zájezdu na adresu Alexandria, spol. s r.o., Dělnická 71, 170 00 Praha 7 tak i zprostředkovateli zájezdu na adresu Invia.cz, a.s., Senovážné náměstí 1463/5, 110 00 Praha 1. DOSUD BEZ REAKCE.


Produkt

Smlouvu o zájezdu jsem uzavřela za všechny čtyři účastníky dne 15. 7. 2014 V Pardubicích za cenu 63.690,- Kč. Cena byla zaplacena. Rezervační číslo 1886633, variabilní symbol 2810804, termín zájezdu 17. 7. - 28. 7. 2014. CK Alexandria zastoupená cest. agenturou Invia.cz, a.s..


Požadované řešení

Protože nic z nabídky cestovní kanceláře, kvůli které jsme si zájezd vybrali, podle uzavřené smlouvy o zájezdu nebylo splněno - žádáme o vrácení finančních prostředků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2014 11:36, před 10 lety

Pořadatel odpovídá zákazníkovi za splnění povinností ze smlouvy o zájezdu bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby. Při porušení povinnosti, za niž odpovídá, nahradí pořadatel zákazníkovi vedle škody na majetku také újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen.

Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji spotřebitel bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce od skončení zájezdu, má spotřebitel dle § 2540 nového občanského zákníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vady je nutné doložit. Doporučujeme spotřebitelce, aby společnosti zaslala fotografie, případně potvrzení od zaměstnanců hotelu. Určujícím kritériem jsou služby sjednané v cestovní smlouvě, resp. v katalogu. Nebylo-li možné pokračování zájezdu zajistit jinak než prostřednictvím služeb cestovního ruchu nižší jakosti, než jakou určuje smlouva, pořadatel má povinnost vrátit zákazníkovi rozdíl v ceně.
Pro výpočet výše nároku je také možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka ale není právně závazná, jedná se o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 15:39, před 10 lety

Společnost ALEXANDRIA, spol. s r.o. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.