Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#41811Ostraha český krumlov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2020, před 5 lety

Martin Chejn

Znění stížnosti

Dobrý den dnes jsem byl nakoupit v pobočce český krumlov a paní v ostraze u kamer vyhodila lidí za 1 minutu deset kvůli vyhraněnému nákupnímu limitu pro duchodce! Minutu po 10 hodině se tam nahrnula další vlna důchodců a těm neřekla ani slovo ( po vyhraněnému období pro nakupování důchodců) Prosím o prošetření a potrestání této arogantní slečny u kamer


Produkt

Arogance


Požadované řešení

Potrestat arogantní slečnu která je tam krátkou dobu ( důležitá jak sáňky v létě).!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2020 13:11, před 5 lety

Opatření vlády spočívá v tom, že v určitém časovém intervalu nesmí do provozovny nikdo jiný, než osoby starší 65 let věku. Po uplynutí tohoto vymezeného intervalu je provozovna přístupná pro všechny bez rozdílu (tedy i pro osoby starší 65 let věku). Lapidárně řečeno, osoby starší 65 let věku mají na nakupování celý den, restrikce se týká jen zbytku populace.

Je věcí společenské solidarity, aby osoby starší 65 let věku volily pro nakupování vyhrazený časový interval dne, kdy ostatní mají do provozovny prodejce vstup zakázán. Zamýšlený účinek opatření - tedy izolovat starší část populace, která je nejvíce ohrožena nemocí COVID-19 - se v situaci, kdy osoby starší 65 let navštěvují provozovny po celý den, zcela vytrácí, neboť tyto osoby se samy (dobrovolně) vystavují riziku nákazy.

Nicméně, jak bylo nastíněno výše, toto chování není vynutitelné právními předpisy a řídí se pouze zásadami slušnosti a zdravého rozumu.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se taktéž řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2020 22:53, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.