Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, jednoho dne přesně 18.4. 2020 jsem obdržela zprávu, kterou jsem vůbec nemohla pochopit přesné znění:právě jste odsouhlasila platbu Gamemine ve výši 119CZK za předplatné. Přehled plateb a nastavení platebních služeb. Jelikož jsem si žádnou takovou to službu neobjednala a ani o žádnou takovou nestojím, jsem obratem volala svého operátora co to má znamenat proč mi tuto zprávu posílá a odmítla jsem tuto částku pochopitelně zaplatit na to jsem operátora důrazně upozornila, že si nepřeji žádnou tuto platbu ve vyučtování mít. Operátor blekotal, že s tím nemá O2 nic společného. To mě patřičně rozlobilo, když mám smlouvu z O2 a on o tom nic neví. Je to pochopitelně na zákaznika podvod co mě potvrdila dcera která četla různé stížnosti tohoto charekteru.Ohledně této služby je vedeno již řešení i u policie.Pro vysvětlení: po obdržení výpisu tuto částku 119CZK , která je nějaké 3 strany nezaplatím, jelikož jsem si službu neobjednala a nemám smlouvu s žádnou třetí stranou.Toto vše jsem oznámila operátorovi a víc mě tato Vaše nekalá praktika nezajímá. Již několik let jsem zákazníkem 02 jsem důchodkyně a odmítám tento podvod a vážně zvažuji po vypršení s Vámi sepsané smlouvy pouze na služby volání a SMS od Vás odejít.Salejová Ivana 602704829
Přešetření a vystavení nového vyúčtování. Já zaplatím částku kterou běžně platím.
|
Tweet |
Pokud by skutečně k zaúčtování této položky došlo spotřebitelka s vyúčtováním služeb nebude nesouhlasit, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
vaše reklamace byla již vyřešena našimi specialisty a vyjádření vám bylo zasláno na email.
Pro odeslání platby třetím stranám je nutné tuto transakci 2x potvrdit.
Následně je částka z účtu uhrazena.
Můžeme této situaci předejít tím, že nastavíme blokaci M-plateb a Premium SMS.
Tento úkon pro vás rád provedu.
Stačí pokud mi zašlete poslední 4 číslice rodného čísla a to pomocí info@o2guru.cz .
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.