Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#41815Neoprávněná platba třetí strany ve vyúčtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2020, před 5 lety

Ivana Salejová

Znění stížnosti

Dobrý den, jednoho dne přesně 18.4. 2020 jsem obdržela zprávu, kterou jsem vůbec nemohla pochopit přesné znění:právě jste odsouhlasila platbu Gamemine ve výši 119CZK za předplatné. Přehled plateb a nastavení platebních služeb. Jelikož jsem si žádnou takovou to službu neobjednala a ani o žádnou takovou nestojím, jsem obratem volala svého operátora co to má znamenat proč mi tuto zprávu posílá a odmítla jsem tuto částku pochopitelně zaplatit na to jsem operátora důrazně upozornila, že si nepřeji žádnou tuto platbu ve vyučtování mít. Operátor blekotal, že s tím nemá O2 nic společného. To mě patřičně rozlobilo, když mám smlouvu z O2 a on o tom nic neví. Je to pochopitelně na zákaznika podvod co mě potvrdila dcera která četla různé stížnosti tohoto charekteru.Ohledně této služby je vedeno již řešení i u policie.Pro vysvětlení: po obdržení výpisu tuto částku 119CZK , která je nějaké 3 strany nezaplatím, jelikož jsem si službu neobjednala a nemám smlouvu s žádnou třetí stranou.Toto vše jsem oznámila operátorovi a víc mě tato Vaše nekalá praktika nezajímá. Již několik let jsem zákazníkem 02 jsem důchodkyně a odmítám tento podvod a vážně zvažuji po vypršení s Vámi sepsané smlouvy pouze na služby volání a SMS od Vás odejít.Salejová Ivana 602704829


Požadované řešení

Přešetření a vystavení nového vyúčtování. Já zaplatím částku kterou běžně platím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2020 09:55, před 5 lety

Pokud by skutečně k zaúčtování této položky došlo spotřebitelka s vyúčtováním služeb nebude nesouhlasit, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2020 10:11, před 5 lety

Pěkný den,
vaše reklamace byla již vyřešena našimi specialisty a vyjádření vám bylo zasláno na email.
Pro odeslání platby třetím stranám je nutné tuto transakci 2x potvrdit.
Následně je částka z účtu uhrazena.
Můžeme této situaci předejít tím, že nastavíme blokaci M-plateb a Premium SMS.
Tento úkon pro vás rád provedu.
Stačí pokud mi zašlete poslední 4 číslice rodného čísla a to pomocí info@o2guru.cz .
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2020 14:52, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2020 15:21, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.