Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#4182Nesprávné jednání servisu při reklamaci mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 24 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2014, před 10 lety

Ondřej Kubišta

Znění stížnosti

Dobrý den, obracím se na vás s dotazem jak postupovat. Reklamoval jsem telefon LG L9 II, který mě přestal po aktualizaci software zobrazovat některé příchozí sms, tímto problémem tento model trpí a na forech je o tom psáno mnoho, nejedná se tedy o ojedinělý případ, ale problém tohoto modelu. Odnesl jsem mobil do Datartu v OC Letňany a tam mnou reklamaci přijali. Telefon se mi vrátil s tím, že servis Britex-CZ, s.r.o dal toto vyjádření: telefon je sasažen neznámou tekutinou způsobující oxidaci, toto jsem tedy přijal a odešel do auta, tam jsem telefon otevřel a zjistl, že je v něm jiná starší baterie, ihned jsem se vrátil do prodejny a věc nahlásíl a doložil, na protokolu je číslo baterie a baterie má číslo jiné a je o dva roky starší než můj telefon. Zaměstnanec Datartu mě požádal, abych přišel v týdnu, že zde bude technik s kterým to bude řešeno lépe, vše jsem zdokumentoval a hned zaslal na Datart. V týdnu jsem se stavil a podal stížnost. Přišlo mě vyjádření, že servis nic nevyměmil i když je o tom jasný důkaz viz protokol a, že mi nabízejí baterii novou. Shrnuto, servis zapírá výměnu baterie i přes jasný důkaz,já postupoval podle pokynů zaměstanaců Datartu a přesto mám být poškozený. Telefon je jednáním servisu znehodnocen, jak prosím mám postupovat? Firma Datart se k tomuto staví řádně a její zaměstanci mají pochopení pro mé rozhořčení, přesto výsledné řešení není uspokojivé Děkuji Ondřej Kubišta


Produkt

Telefon LG optimus L9 II, po aktualizaci software se většina uživatelů setkala s tím, že telefon nezobrazuje SMS. Je toho plné forum na Heurece, nejedná se tedy o vadu kusu, ale o hromadnou vadu. Spousty uživatelů se setkává s tím, že partner Datartu servis Britex většinu reklamací řeší uvedením o oxidaci způsobené politím a pod.


Požadované řešení

Vrácení peněz za telefon


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2014 11:17, před 10 lety

Prodávající (či servis) není oprávněn zasahovat do přístroje, pokud reklamaci zamítá. Neměl by tedy odsraňovat předmětné vady nebo vyměňovat nějaké části výrobku. Spotřebiteli doporučujeme, aby si vyžádal fotografie oxidace. Aby mohla být reklamace z tohoto důvodu zamítnuta, oxidace by měla být příčinou závady. Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající.
Je-li reklamace zamítnuta, výrobek se má spotřebiteli vrátit v původním stavu. Každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí dle § 2944 občanského zákníku její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Spotřebitel by měl v tomto případě nárok na uvedení telefonu do původního stavu, případně na náhradu škody v penězích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 11:36, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. dosud nevyužila možnosti reakce prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, rozhodli jsme se případy z tohoto důvodu uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.