Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#41821Nedoručování zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 38 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2020, před 5 lety

Miloš Holovský

Znění stížnosti

Bydlím v Chrášťanech, Jana Nepomuckého 89, 252 19 p. Rudná. V této oblasti je poslední dobou katastrofální doručování, anebo spíše nedoručování, poštovních zásilek.
Naposled jsem si byl vyzvednout balíček na poště, a při té příležitosti mi byl předán doporučený dopis , který tam již ležel asi 10 dní a na který jsem neměl žádné oznámení.
Platební doklad SIPO za měsíc duben jsem si byl nucen opatřit náhradní za cenu 10,00Kč ale přitom jste si vy za nedoručený doklad vyinkasoveli 13,00 Kč.
Nyní již 14 dní čekám na dopis ze Slovenska o kterém vím ,že mi byl odeslán. Jsem zvědav jestli mi bude vůbec doručen. Před tím to trvalo cca 4 až 5 dní.

Naposled mi byly asi před 14 dny doručeny 4 dopisy najednou, každý s jiným datumem odeslání.

Byl bych rád , kdyby jste tento neunosný stav doručování poštovních zásilek prověřili a sjednali nápravu.

Ing. Miloš Holovský


Požadované řešení

Sjednat nápravu v doručování poštovních zásilek. Doručování je nespolehlivé, nebo opožděné anebo dokonce žádné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2020 10:20, před 5 lety

Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.