Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#41825Nefunkční kabelová televize a internet UPC

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2020, před 5 lety

Milan Kirakovjan

Znění stížnosti

Dobrý den,
Před týdnem jsem u Vás reklamoval výpadek služeb kabelové televize a internetu. Byl mi sdělen čas nápravy a ten se několikrát změnil. Po asi 5 ti změnách termínů se během druhého dne podařilo výpadek obnovit. Nyní se situace opakuje. Pomíjím to,že se na Vaše servisní infolinky nedá celý den dovolat a podařilo se mi to až na asi desátý pokud večer. Už druhý den nefunguje ani televize ani internet ( ulice Malá Štěpánská, Praha 2). Dovolal jsem se na klientské centrum pro poruchy, kde jsem se nic nedozvěděl. Byl jsem přepojen následně na technika a ten jen suše oznámil, že se nemůžou dostat do objektu, kde jediný správce má klíče a ten bude až za týden. Řešení není, jen čekat. Na moji otázku, co budou dělat, pokud ten správce za týden nedorazí, odpověď žádná. Připadá mi v dnešní době takhle nastavené podmínky dostupnosti za absurdní. Rád bych od Vás slyšel jiné řešení této situace, než mi řekli Vaší kolegové na servisních info linkách.
Děkuji.
Milan K.


Požadované řešení

Zajištění a garance dostupnosti služeb, finanční kompenzace za nedostupnost


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2020 09:20, před 5 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.6.2020 13:11, před 5 lety

Dobrý den, pane Kirakovjane,

je mi líto, že jste naše služby nemohl využívat. Kvůli ochraně údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Prosím napište nám na socialmediacz@vodafone.com, abychom mohli k této situaci zjistit bližší informace.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2020 13:19, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2020 09:24, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.