Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#41829Prošlé zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2020, před 5 lety

Nikola Ševčíková

Znění stížnosti

Dobrý den, dalo by se říct, že jsem stálý zákazník Tesca, ovšem v poslední době, jsem zklamaná a naštvaná!!!!!! Minulý týden jsem malému koupila pacholika kapsičku, bohužel jsem si nevšimla datumu spotřeby. Až doma jsem zjistila, že kapsička je 14.dni prošla!!!!!!! Naštěstí to nestihl sníst. A dnes? Opět jsem byla nakoupit v tescu koupila malému jogurt Matyldu a opět doma jsem zjistila, že je týden prošla!!!!
Nepřijde mi normální, aby se tohle normálně stávalo!!! Když doplňují zboží, přece koukám na záruku!!! Silné uvažuji o tom, že pošlu do teska inspekci!!!! Pokud je zboží prošlé nemá na obchodě co dělat!!!!


Produkt

Jogurt Matylda, kapsička Pacholik


Požadované řešení

Kontrolovat datum!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2020 08:37, před 5 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, na odstoupení od smlouvy. Spotřebitel by také mohl požadovat přiměřenou slevu.

Datum minimální spotřeby (doba použitelnosti) označuje den, po kterém už nesmí být potravina nabízena k prodeji, neboť není zaručena její bezpečnost. Doba použitelnosti se používá pro potraviny, které podléhají rychle zkáze, a musí být proto rychle spotřebovány, např. jogurty a jiné mléčné výrobky, ryby, chlazenou drůbež, výrobky studené kuchyně atp. Potraviny s prošlou dobou použitelnosti se nepovažují za bezpečné v souladu s čl. 14 odst. 2 až 5 nařízení (ES) č. 178/2002 a nesmí se uvádět do oběhu.

Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme zvážit podání podnětu k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. Dozor nad zdravotní nezávadností potravin živočišného původu vykonává Státní veterinární správa. Orgán dozoru je oprávněn při zjištěném porušení zákona uložit společnosti pokutu s přihlédnutím zejména k závažnosti zjištěných pochybení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2020 19:58, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.