Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, dalo by se říct, že jsem stálý zákazník Tesca, ovšem v poslední době, jsem zklamaná a naštvaná!!!!!! Minulý týden jsem malému koupila pacholika kapsičku, bohužel jsem si nevšimla datumu spotřeby. Až doma jsem zjistila, že kapsička je 14.dni prošla!!!!!!! Naštěstí to nestihl sníst. A dnes? Opět jsem byla nakoupit v tescu koupila malému jogurt Matyldu a opět doma jsem zjistila, že je týden prošla!!!!
Nepřijde mi normální, aby se tohle normálně stávalo!!! Když doplňují zboží, přece koukám na záruku!!! Silné uvažuji o tom, že pošlu do teska inspekci!!!! Pokud je zboží prošlé nemá na obchodě co dělat!!!!
Jogurt Matylda, kapsička Pacholik
Kontrolovat datum!!!!
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, na odstoupení od smlouvy. Spotřebitel by také mohl požadovat přiměřenou slevu.
Datum minimální spotřeby (doba použitelnosti) označuje den, po kterém už nesmí být potravina nabízena k prodeji, neboť není zaručena její bezpečnost. Doba použitelnosti se používá pro potraviny, které podléhají rychle zkáze, a musí být proto rychle spotřebovány, např. jogurty a jiné mléčné výrobky, ryby, chlazenou drůbež, výrobky studené kuchyně atp. Potraviny s prošlou dobou použitelnosti se nepovažují za bezpečné v souladu s čl. 14 odst. 2 až 5 nařízení (ES) č. 178/2002 a nesmí se uvádět do oběhu.
Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme zvážit podání podnětu k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. Dozor nad zdravotní nezávadností potravin živočišného původu vykonává Státní veterinární správa. Orgán dozoru je oprávněn při zjištěném porušení zákona uložit společnosti pokutu s přihlédnutím zejména k závažnosti zjištěných pochybení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.