Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po koupi Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop za 1999kc jsem po nekolika mesicich (pri prvnim rozbaleni) zjistil zavadu mysi.
Nasledovala reklamace kde vada byla posouzena jako neopravitelna a byl mi rovnou zaslany dobropis na celou castku.
Problem spocival v tom ze pri predani bylo z me strany vyzadano a ze strany prijmece potvrzeno ze v pripade neopravitelnosti probehne vymena za novy kus.
Od vystaveni dobropisu pracovnik czc odmita toto reseni a odvolava se na dokument ktery jsem nikdy nepodepsal a mi do te doby nebyl nijak predlozen, kde je pozadovane reseni od zakaznika uvedeno jako vraceni penez.
Po dvou e-mailech kde jsem veci uvadel na spravnou miru prestal pracovnik czc komunikovat.
klavesnice a mys Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop
vymena kus za kus jak bylo indikovano pri prevzeti do reklamace
|
Tweet |
Je-li zboží vadné, je prodávající povinen vadu odstranit buď opravou věci, nebo výměnou za nový, bezvadný kus. Není-li ani jedno z uvedených řešení možné, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy (tzn. vrácení kupní ceny spotřebiteli a zboží prodejci).
Vytkl-li spotřebitel prodávajícímu vadu, měl dle § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vydat spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem a může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce pokutou až do výše 3 000 000 Kč, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.