Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#41831Reklamace resena dobropisem i pres opakovane vyzadani noveho kusu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 hodin 18 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2020, před 5 lety

David Kuncar

Znění stížnosti

Po koupi Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop za 1999kc jsem po nekolika mesicich (pri prvnim rozbaleni) zjistil zavadu mysi.
Nasledovala reklamace kde vada byla posouzena jako neopravitelna a byl mi rovnou zaslany dobropis na celou castku.

Problem spocival v tom ze pri predani bylo z me strany vyzadano a ze strany prijmece potvrzeno ze v pripade neopravitelnosti probehne vymena za novy kus.

Od vystaveni dobropisu pracovnik czc odmita toto reseni a odvolava se na dokument ktery jsem nikdy nepodepsal a mi do te doby nebyl nijak predlozen, kde je pozadovane reseni od zakaznika uvedeno jako vraceni penez.
Po dvou e-mailech kde jsem veci uvadel na spravnou miru prestal pracovnik czc komunikovat.


Produkt

klavesnice a mys Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop


Požadované řešení

vymena kus za kus jak bylo indikovano pri prevzeti do reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2020 08:10, před 5 lety

Je-li zboží vadné, je prodávající povinen vadu odstranit buď opravou věci, nebo výměnou za nový, bezvadný kus. Není-li ani jedno z uvedených řešení možné, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy (tzn. vrácení kupní ceny spotřebiteli a zboží prodejci).

Vytkl-li spotřebitel prodávajícímu vadu, měl dle § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vydat spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem a může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce pokutou až do výše 3 000 000 Kč, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.