Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
společnost be2 mi strhla peníze z účtu, ještě před vypršením VIP jsem tento chtěl dle jejich návodu zrušit, ale v Profilu, nebyla nikde možnost zrušit VIP účet,měl jsem za to, že po vypršení měsíčního členství toto buď zanikne, nebo mne vyzvou jestli nemám zájem si členství prodloužit.
Až poté mne upozornili, že musím poslat fax, nebo dopis do Lucemburku, jinak se členství nedá zrušit, toto jsem ihned provedl.Nicméně jsem tuto platbu reklamoval v Komerční bance u které mám účet, ještě nemám vyjádření, ale nyní mi přišlo toto:
File number: 503559692
Interdate S.A. ./. Pavlas, Alexandr
Dear Mr. Pavlas,
The company Interdate S.A. has appointed us on 24 Apr 2020 with the collection of an outstanding payment. For this
contract concerning membership from 31 Dec 2019, invoice dated on 27 Feb 2020
you owe our client a total amount of EUR168.43.
A detailed list of the principal claim and dunning costs of our client can be seen in the attachement.
Despite all the efforts of our client you have not yet remitted the payment. Therefore you are obligated to pay the outstanding amount plus accrued default costs immediately.
Breakdown of what you owe
The outstanding balance that you need to pay is made up as follows:
our client's basic claim (value of the property for collection charges): EUR87.26
our client's dunning costs, to date: EUR10.97
debt collection charges § 4 Abs. 5 RDGEG i.V.m. §§ 2, 13, Nr. 2300 VV RVG i.V.m. §§ 280, 286 BGB: EUR58.50
debt collection expenses § 4 Abs. 5 RDGEG i.V.m. §§ 2, 13, Nr. 7002 VV RVG i.V.m. §§ 280, 286 BGB: EUR11.70
---------------------------------------------------------
Total amount still outstanding (dated: 27 Apr 2020): EUR168.43
Please make your payment of EUR168.43 into our bank account by 14 days using the payment reference 503559692. Our bank details are:
Sparkasse Osnabrück
IBAN: DE50 2655 0105 0000 2464 47
BIC: NOLADE22XXX
If you do not pay the outstanding balance by 14 days we may pass your account to our debt recovery partners TCM Ukraine, which could result in additional debt collection fees being added to your balance.
If you have any questions regarding your account or regarding your payment, please call us on +49 (0)541 2029-173 or email us at team3@mediafinanz.de.
Yours sincerely
Tesch mediafinanz GmbH
Tesch mediafinanz GmbH
Registered as a debt collection agency
by the District Court Osnabrück
according to § 10 sect. 1 No. 1 RDG
------------------------------------------------------------
Weiße Breite 5
D-49084 Osnabrück
Telefon: +49 (0)541 2029-173
Telefax: +49 (0)541 2029-183
E-Mail: team3@mediafinanz.de
Internet: www.mediafinanz.de
Manager: Markus Krummen
Registered office of company: Osnabrück
Local Court, Osnabrück HRB 210503
Tax number: 212/5725/1371
VAT number: DE261012421
Bank account:
----------------------------------------------------------
Tesch mediafinanz GmbH
IBAN: DE50 2655 0105 0000 2464 47
BIC: NOLADE22XXX
Sparkasse Osnabrück
Please specify AZ 503559692 as the reason for payment!
----------------------------------------DISCLAIMER-----------------------------------------
This message contains confidential information and is intended exclusively for the addressee.
Usage by third parties is forbidden. The company is not responsible for the correct, complete
or undelayed delivery of this message. Conventional emails are not protected from access by
third parties. We assume, therefore, no liability for the integrity of emails.
These remarks also apply for future messages.
-------------------------------------------------------------------------------------------
seznamka
Okamžité ukončení vymáhaní poplatků, vyčkání, jak se mezi sebou dohodnou banky.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Byl-li již poplatek účtován, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení na straně společnosti. Dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má ten, kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, povinnost ochuzenému vydat, oč se obohatil. Závěrem preventivně upozorňujeme, že povinnost hradit poplatek spotřebitel nemá ani v případném vztahu k inkasním agenturám. Ty rovněž nemají ze zákona žádné speciální oprávnění k tomu dluhy vymáhat (nejedná se o exekutory).
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.