Společnost


DAMAINVEST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:432
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#41837Nedodání roušek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2020, před 5 lety

Kateřina Sedláková

Znění stížnosti

16.03.2020 jsem si objednala na internetových stránkách vsevakci.cz (objednávka č. 2020025050, kterou jsem uhradila online platební kartou:
Kód Položka Mn. Cena za kus Sleva Cena

15061 Rouška na ústa 10 ks
Počet: 10 kusů 4 399 Kč 0 % 1 596 Kč

1796 Náramek INFINITY - stříbrná barva 1 0 Kč 100 % 0 Kč
Česká pošta + ochrana zásilky 1 19 Kč 0 % 19 Kč
Platba kartou - online - Online platba kartou 1 0 Kč 0 % 0 Kč


CENA CELKEM: 1 615 Kč
Zaokrouhlení: 0 Kč
Cena bez DPH: 1 334,71 Kč
DPH: 280,29 Kč

Dne 18.03.2020 přišla informace, že objednávka byla odeslána s informací, že přijde od 10 do 40 dnů, pdf objednávky bylo vydáno společnosti damainvest s.r.o..

Do dnešního dne objednávka nebyla doručena, internetový obchod má zrušenou telefonní linku, na email s požadavkem na storno pro nedoručení, mi přišel pouze automatický email s potvrzením přijetí avšak dosud na něj nikdo nereagoval.

Požaduji vrácení peněz na bankovní účet sdělený v emailu s požadavkem na storno ze dne 27.04.2020


Produkt

15061 Rouška na ústa 10 ks, počet: 4x, cena za kus 399 Kč, cena celkem 1 596 Kč


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz na bankovní účet sdělený v emailu s požadavkem na storno ze dne 27.04.2020


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2020 09:53, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2020 20:55, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.