Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
v pondělí jsem zaplatila měsíční registraci na be2 (sháním někoho na cestování). Hned v tuto chvíli jsem byla uvedena v omyl, protože 1 měsíc měl být za 39 Kč a bylo mi strženo 156 Kč. Před platbou mi také nebyly stanoveny žádné podmínky, ani jsem neklikala na nějaký souhlas, ihned po zaplacení mi přišlo do mailu, že teď už musím platit pořád a za měsíc přijde faktura na 2.260 Kč. Bylo mi nabídnuto, že do 14-ti dnů mohu odstoupit od smlouvy, což jsem ihned udělala přes jejich formulář a mailem (v podmínkách mají uvedeno, že mailem to stačí a v tom případě tam nemusí být podpis. Také lžou v tom, že ve svém profilu si mohu zrušit Premium členství a profil smazat, nic takového ovšem nelze. Už jsem napsala několik mailů na jijich zákaznický servis včetně výpovědi a výhrůžky, že napíšu na D-test, ale zatím nikdo nereagoval. V internetovém bankovnictví jsem si zablokovala platbu kartou, při registraci jsem uvedla neplatnou adresu a telefonní číslo, nicméně mé iniciály a číslo karty znají. Můžete mi prosím poradit, co ještě udělat? Děkuji. Hana Čechová
Okamžité zrušení členství a profilu na be2 a zákaz zasílání nějakých faktur a upomínek.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně společnosti jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty. Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd. Vždy je však třeba brát ohled na to, zda společnost nemá, byť i jen na část zpětvzaté platby, právní nárok. Poté by se totiž spotřebitel mohl dostat do prodlení.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den, již včera jsem psala taktéž na mail michal.hlavacek@be2.com. Posílala jsem tam wlektronickou výpověď a přeposlala tam veškeré maily, které jsem předtím posílala na zákaznický servis. Je to bez reakce!!! Tváří se to jako automat, můj profil stále nebyl smazán, ve spamech nic nemám!!! Čechová
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby spotřebitelce urychleně reagovala.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.