Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#41848Nedoručení zásilky Balík do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 21 minut

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2020, před 5 lety

Ethel Tomanová

Znění stížnosti

Dne 6.4.2020 byla má zásilka podána na poště Stará Turá a od té doby cestovala do Havířova, dodnes 29.4.2020 mi nebyla doručena. Mezitím jsem vysledovala, že je od 17.4.2020 na třídícím centru v Ostravě a dalších 10dní to trvalo ji dovézt do Havířova-což jsem zjistila až 27.4.2020 po telefonátu s vedoucí místní pošty Havířov 7. Ta mě ujistila, že ji budou doručovat nejpozději do dalšího dne. Dnes, tj.den poté opět dle sledování zásilek, byla uložena-vyšší moc na poště Havířov 7 a to bez upozornění mě, jako příjemce zásilky.
Pošta má velmi drahé služby, očékávám plnění ´doručování ´, což je její náplní práce, ne ukládání, když není důvod nedoručit. Byla jsem celý den doma.

Ethel Tomanová


Produkt

Zásilka RE875851578SK


Požadované řešení

Finanční kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2020 15:46, před 5 lety

Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.