Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,jmenuji se Karel Hranáč, Praha 9.V pátek 29.8.2014 my nebyla doručen doporučený dopis a to i přesto,že jsem byl celý den doma.Zjistil jsem to okolo 14 hodiny,když jsem šel ven.Paní doručovatelka se ani nenamáhala zazvonit.Protože je to už po několikáté a tu to výtku měla,také i moje tchýně.V sobutu 30.8.2014 jsem si proto došel pro tento dopis osobně na vaší pobočku Verneřická 407/6,Praha 9.Podal jsem svou stížnost u pracovnice,která se nacházela v místnosti vedoucí.Ta to pracovnice si vše zapsala a oznámila mě,že se mi v pondělí okolo 9 hodiny ozve vedoucí doručovatelek.Jelikož se mě nikdo neozval,tak píši tu to stížnost.
S pozdravem a nashledanou
Karel Hranáč
Myslím,že by paní doručovatelka měla být poučena o své pracovní náplni a zároveň by mělo být vysvětleno,že dělá službu lidem a podle toho by se měla chovat a tvářit.
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli, aby se stížností obrátil přímo na Českou poštu. Stížnost lze podat i elektronicky na e-mail: info@cpost.cz. Skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku doručit se špatně prokazuje.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.