Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Dne 16.3.20, jsem si objednal roušky, o par minut jsem si všiml, že dodací lhůta je až 40 dnu, hned po té jsem objednávku stornoval a požádal o navrácení částky 399,-Kč., do dnes mi nic od této firmy nedorazilo..! Mám teď pocit, že se jedná o další podvodníckou firmu, jak už to tady v Čechách běžně chodí.
Rouška na ústa 10 ks
navrácení částky 399,-Kč
|
Tweet |
Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li pak spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.
Nereaguje-li společnost na telefonní či e-mailovou komunikaci, je vhodné provést odstoupení v písemné formě (doporučeně, nejlépe s dodejkou) či do datové schránky společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.