Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Česká pošta mi měla doručit zásilku ze společnosti Lidl - objednávku z 14.4. S datumem dodání 28.4. 2020. Dne 29.4. 2020 jsem dostala sms o dodání mezi 8 00 hod a 14 00 hod.Čekala jsem v pozoru a ve 12 00hod jsem dostala sms že z důvodu nepřítomnosti mi nemohli doručit zásilku a že si mám vyzvednout na poště. Všechny telefonáty na řidiče byly nedostupné, rovněž na Depo. Zásilku jsem si objednala s doručením domů něm VIRTUÁLně.Se službami české pošty jsem krajně nespokojená, já bych si u Vás zásilku nikdy neobjednala a žádám okamžité doručení zásilky, kterou jsem si objednala. Budu podnikat další kroky. Hrabcová Libuše. Číslo zásilky DR 3402039585U
DR3402039585U
Okamžité doručení zásilky
|
Tweet |
Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman