Společnost


XLCZ Nábytek s.r.o. (dříve Kika Nábytek s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41856Kika Olomouc

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2020, před 5 lety

Ľuboš Michnica

Znění stížnosti

Dobrý večer. Dne 27.4.2020 jsem si u vás kupoval Skříň s posunovacíma dveřmi Rolling WR25A842D152, dekor Semona, bílá., č. kupní smlouvy 6240484362. K mému překvapení při dnešní montáži jsem byl nemile překvapený, že schází vodící lišty na posunovací dveře. Nepamatuji si na to, aby z vaši strany v prodejně při prodeji výše uvedené skříně, mě na skutečnost nekompletnosti skříně, někdo upozornil. K čemu je mi skříň, když není kompletní a myslím si, že vodící lišty na posunovací dveře, jsou docela důležité. Tohle mi přijde z Vaši strany, jako špatný fór, ale velice nepovedený!!! V demontu má asi celá sestava 3x balení a na jednu asi pán skladník zapomenul a ve zbylých 2 co jsem si převzal, vodící lišty nebyli. Abych byl konkrétní, dle přiloženého montážního návodu se jedná díly č.160000 a 160001. Nekompletnost mohla vzniknout i dodavatelem, ale spíš si myslím, že chyba nastala u vás . Nebo byla zatajena skutečnost, že sleva na skříň byla daná nekompletnosti. A jelikož jsem vážil cestu do Vaši prodejny z Přerova, opravdu beru celou záležitost jako nepovedený fór. Zatím jsem relativně v klidu a doufám, že budete mít snahu celou situaci rozumně vyřešit, jelikož skříň mám celou složenou, bohužel bez vodících lišt a nemíním ji rozebírat a vozit k vám na prodejnu. V případě neochoty věc vyřešit, podniknu jiné kroky. S pozdravem Michnica

Tel. kontakt viz. osobní údaj, p. Michnica


Produkt

Skříň s posunovacíma dveřmi Rolling WR25A842D152, dekor Semona, bílá., č. kupní smlouvy 6240484362.


Požadované řešení

Ani se mistři z OL neobtěžuji odepsat a napsat-vylížte si prdel


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2020 15:02, před 5 lety

Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny části). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.

Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2020 14:49, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.