Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den opět nejsem spokojená s poštou Kostelec kdy mi opět nedodala balík k datumu který jsem si zadala prostřednictvím internetu o změně datumu doručení. Datum doručení byl ode mne nastavený na 4.9.2014 -ale
volala paní s pošty pobočka Kyjov že, mi balík dovezou v pondělí . Tak , nevím. Dneska je pondělí a balík nikde. Chtěla jsem si nastavit doručení na další den což už nejde protože zásilka je na poště v Kostelci.
V pátek 29.8.2014 mi došla od České pošty že jsem nezastižená. Ještě se mi válel doručovací formulář po schodech.
Proč nevím přitom jsem paní telefonicky upozornila že nejsem doma . Tak po domluvě mi balík dovezou 1.9.2014.Proč mi pošta balík nedovezla nevím?!
Před půl rokem jsem dohledávala balík který byl na poště v Kyjově z důvodu toho že jsem nebyla k zastižení a balík mi převezla pošta do Kyjova místo do Kostelce. Balík mi ani nedovezli domů i když jsem to měla domluvené s paní na poště telefonicky.
Takže, budu si muset kvuli tomu vzít volno abych mohla zajet na poštu do Kostelece pro balík. Na co pak funguje tahle doručovací schránka o změně doručení. Nezlobte se ale fakt jsem naštvaná.Mám jeden den v týdnu voln a tak se snažím aby mi to vycházelo i s balíkama .
Přeji hezký den Trachtulcová Eva Čeložnice
DR1833839266 MŮJ BALÍK nachází se na poště v Kostelci
Požaduji nápravu s kladným vyřízením a doručení do domu pokud možno zítra nebo ve středu .Max. délka uskladnění na poště je do 5.9.2014
|
Tweet |
Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Děje-li se tak opakovaně, podejte současně i podnět ke kontrole Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.
Nebude-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.