Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#41862Zrušení služeb u mé smlouvy č.: 1-107909784139_0

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2020, před 5 lety

Svetlana Kurkova

Znění stížnosti

Žádám o zrušení všech služeb u smlouvy č.: 1-107909784139_0, jelikož už od 11.2019 není možná s vaši společnosti jaká koliv komunikace a dohoda /viz příloha/
Za tu dobu jsem slyšel v CALL centru a na pobočkách ujišťovaní vašich zaměstnanců že už se to řeší, a hodně nepravdivých informaci.I že smlouva byla zrušena k 14.12.2019. Původně jsem chtěl vyjmout ze smlouvy jen dvě telefonní čísla.
Jsem rozhořčeny přístupem vaši společnosti. Call centr a peče o zákazníka mě žádá o zavolaní na linku, kde se mnou nikdo nechce komunikovat /jsem pod korporátní smlouvou/. Přehazovali mně i na vašich pobočce. Jsem z toho znechucený.
Proto Žádám o zrušení všech služeb u smlouvy č.: 1-107909784139_0, jelikož už od 11.2019 není možná s vaši společnosti jaká koliv komunikace a dohoda
Za tu dobu jsem slyšel v CALL centru a na pobočkách ujišťovaní vašich zaměstnanců že už se to řeší, a hodně nepravdivých informaci. Původně jsem chtěl vyjmout ze smlouvy jen dvě telefonní čísla.
Jsem rozhořčeny přístupem vaši společnosti. Call centr a peče o zákazníka mě žádá o zavolaní na linku, kde se mnou nikdo nechce komunikovat /jsem pod korporátní smlouvou/. Přehazovali mně i na vašich pobočce. Jsem z toho znechucený.
Proto žádám o zrušení smlouvy č.:1-107909784139_0.
Zároveň žádám o vyčíslení konečného pravdivého doplatku na této smlouvě a žádám o stažení vymáhací agentury, která pracuje na váš pokyn.

Zároveň žádám o vyčíslení konečného pravdivého doplatku na této smlouvě a žádám o stažení vymáhací agentury, která pracuje na váš pokyn.


Požadované řešení

žádám o zrušení smlouvy č.:1-107909784139_0.
Zároveň žádám o vyčíslení konečného pravdivého doplatku na této smlouvě od podani reklamace v 11.2019 jsou stale učtovane poplatky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2020 10:34, před 5 lety

Spotřebitel má možnost smlouvu vypovědět. Výpověď je jednostranný právní úkon, a jsou-li splněny smluvní nebo zákonné podmínky, zaniká účinností výpovědi smluvní vztah bez dalšího, tj. výpověď není navázána na souhlas společnosti. S novelou zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, je zavedeno pravidlo, že dojde-li k ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, ať již výpovědí, nebo dohodou smluvních stran, může společnost požadovat "kompenzační poplatek za předčasné ukončení smlouvy" po spotřebiteli pouze, pokud smlouva skončí do tří měsíců od uzavření; tato částka nesmí být v případě smlouvy uzavřené se spotřebitelem vyšší než jedna dvacetina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy nebo jedna dvacetina součtu minimálních sjednaných měsíčních plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, přičemž výše úhrady se počítá z částky placené v průběhu trvání smlouvy. Společnost má při předčasném ukončení smluvního závazku rovněž nárok na úhradu nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek.

Nebyla-li smlouva ukončena, ať už dohodou nebo výpovědí, trvá nadále povinnost spotřebitele hradit ujednanou kupní cenu. To, "jak moc" spotřebitel jím zakoupenou službu využívá, není v případě tarifní služby pro určení ceny zásadně relevantní a podstatné.

Pokud u spotřebitele odpadne důvod pro používání, je nejlepší variantou smlouvu vypovědět. Jedná se o výhodnější variantu než platit službu "naprázdno".

Došel-li spor do stádia, kdy mezi společnost již předala vymáhání pohledávky externí společnosti, doporučujeme v případě nevyřešení celé situace obrátit se na advokáta.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2020 15:57, před 5 lety

Dobrý den, paní Kurková,

rádi situaci, kterou jste popsala, prověříme na základě reklamace, kterou je třeba poslat poštou na adresu:

Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5

Reklamační řád najdete na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/955/reklamacni_sluzeb_el_komunikaci.pdf.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2020 14:51, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2020 15:23, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.