Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,
opakovaně (stalo se již 4x v posledních 2 měsících)doručovatel B. J. (doručovatel Hradištko 252 09)ukládá Výzvy k vyzvednutí zásilky do domovní schránky, místo, aby zazvonil u domovních dveří (zvonek funguje, dnes doručeny jiné 2 zásilky dalšími přepravními společnostmi)a celý den (v jiných případech také) jsme doma všichni 3 členové domácnosti. Konkrétně dnes jde o zásilky:
RR413044505C
RR1123625718
RR417748898C
RR477232143C
dovoluji si upozornit, že právě v těchto dnech (pandemie)jsme díky snaze si usnadnit práci vašeho zaměstnance nuceni dojít do veřejných prostor Partnera ČP,s.p. Hradištko. Stížnost podáváme proto, že jsme byli ujišťováni na pobočce ČP, že není důvod zaměstnance ČP automaticky vkládat výzvy, že k tomu není žádné interní nařízení a protože se tak děje opakovaně od výměny původní doručovatelky (odchod do starobního důchodu)
čísla zásilek uvedeny v textu stížnosti
odebrání osobního ohodnocení zaměstnance-doručovatele
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman