Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#41870Odmítnutí vrácení standardních eurolahví v důsledku vadného stroje na vrácení lahví

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2020, před 5 lety

Eva Skaláková

Znění stížnosti

Dnes t.j. 29.4. mi ve výše uvedené prodejně odmítli vrátit vratné lahve (jedná se o klasické eurolahve, které prodávají - zn. piva Svijany 11°) z důvodu porouchaného stroje na vracení lahví. Prosila jsem je u pokladny o odečtení 4 ks, protože si je nemohu odnést zpět z důvodu velkého nákupu - byla jsem na kole a nákup se mi sotva vešel do velkého batohu. Prosila jsem je minimálně 3x, poradili mi ať je vrátím v sousedním Albertu nebo a ať si koupím tašku, když se mi do té mé nevejde... V současném stavu chápu jisté podráždění, ale zákon by se porušovat neměl - zákon o obalech 477/2001 Sb. Nakonec jsem přestala být asertivní, a začala být nasertivní, nechala jsem jim je tam s nepublikovatelnými slovy. Navíc tomu předcházel takový drobný incident, když mne paní u kasy přesměrovala ke kolegyni, že už končí, ale za mnou stojící prodavačku prodejny s obrovským nákupem v pohodě odbavila... Nevím jak je to se soukromým nákupem v pracovní době... Ještě upřesnění času - 18.50 hodin

S pozdravem MgA. Eva Skaláková


Produkt

porušení zákona o obalech 477/2001 Sb.


Požadované řešení

z principu vrátit 12,- Kč za zanechané vratné obaly


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2020 08:32, před 5 lety

Osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech prodejem spotřebiteli v provozovně, je povinna zajistit, aby tyto vratné zálohované obaly byly v této provozovně vykupovány po celou provozní dobu.

Doporučujeme spotřebiteli obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu anebo přímo na zodpovědné vedoucí pracovníky uvedené provozovny.

Česká obchodní inspekce jakožto státní dozorový orgán dohlíží rovněž dle § 18 zákona o ochraně spotřebitele na náležité informování spotřebitele, které se týká výkupu vratných zálohovaných obalů. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2020 22:49, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.