Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#41889Nespuštěný tarif

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2020, před 5 lety

Jiri Junek

Znění stížnosti

20. 4. jsem přes operátora Vodafonu zažádal o mobilní tarif. Po dvou dnech nastavování jsem musel jen ověřit OP v jedné z Vodafone prodejen, což jsem provedl 21. 4. odpoledne. První sms o jakýchkoli změnách mi přišla po hovoru s operátorem, který si ověřoval mé negativní hodnocení. Přišla v pátek 24. 4. s datumem aktivace 29. 4. Vzhledem k tomuto jednání, které je nefunkční, nelogické a neprofesionální jsem v neděli 26. 4. zašel do Vodafone prodejny, požadavek nechal zrušit a zařídit znovu člověkem na prodejně. To by mělo spustit nový tarif prakticky okamžitě, i když na to má Vodafone oficiálně 24 hodin. V pondělí 27. 4., tedy po 24 hodinách, jsem znovu volal na operátora s otázkou, jak to s mým tarifem vypadá a proč vidím v mém vodafonu nesmyslné vyúčtování. Slečna bohužel nebyla schopná odpovědět na mé otázky, a navíc z nějakého nevysvětlitelného důvodu se mnou nemohla udělat reklamaci. Napsala vzkaz manažerovi, který se mi podle jejích slov "musí" ozvat. Nestalo se zase naprosto nic. 29. 4. znovu telefonát s operátorem, který vše předal na technické oddělení. Dnes, 30. 4. stále žádná změna. V tuto chvíli už v telefonu nemám žádná data, téměř žádné minuty na volání a navíc žádnou vyhlídku na úspěšné vyřízení. Mimochodem mi nikdo z Vodafonu ani nezavolal ani nenapsal a ani se neomluvil za nefunkční služby.


Produkt

Red basic kombinovaný s UPC


Požadované řešení

Funkční tarif. A u kvalitní firmy omluva a kompenzace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2020 14:46, před 5 lety

Bylo-li mezi spotřebitelem a společností sjednáno datum, od kdy bude společnost spotřebiteli poskytovat určité plnění, je společnost tímto ujednáním zavázána. Nesplní-li tuto svou povinnost ve stanoveném termínu, může spotřebitel prostřednictvím reklamce vyúčtování namítat, že od určitého data měl mít k dispozici tarif, a tudíž mu měly být poskytnuty služby za jiných, zpravidla výhodnějších podmínek. To se však nestalo výhradně z důvodů na straně podnikatele.

Učiní-li tak, ale reklamace bude společností zamítnuta, má možnost obrátit se námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním reklamace ani námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2020 16:02, před 5 lety

Dobrý den, pane Junku,

mrzí mě, že nastavení tarifu neproběhlo, jak jste si přál. Abychom mohli celou situaci prověřit, napište nám prosím přes Reklamační formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ nebo pošlete reklamaci poštou na adresu:

Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5

S přátelským pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2020 13:17, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2020 09:22, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.