Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Při koupi jízdenky pro mého vnuka ,mne nebylo umožněno zakoupit zpáteční slevněnou jízcdenku,protože při cestě sem mu nebylo 15 let,při cestě zpět už ano. Ve Smluvních přepravních podmínách není k řešení tohoto případu pamatováno. Dle kompetentních pracovnic jsem musel zakoupit jednosměrnou jízdenku pro cestu sem slevněnou 50% a pro cestu zpět jednosměrnou jízdenku slevněnou 10%
Pro jednostraní výklad smluvních podmínek jsem využil podání reklamace-stížnosti k řediteli společnosti. Od pověřené pracovnice jsem dostal odpověď,která mne ale neuspokojila.
Jedná se zpáteční jízdenku autobusem Düsseldorf-Ostrava-Düsseldorf
Když Smluvní přepravní podmínky s tímto případem nepočítají,navrhoval jsem,aby vnukovy byla účtována cena pro cestu sem polovinu ze slevněné zpáteční jízdenky /50%/ a polovinu ze slevněné zpáteční jízdenky o /10% / kdy mu už bude 15let
Jedná se o rozdíl 420 Kč
|
Tweet |
Cestující musí splňovat podmínky stanovené pro přepravu v době provádění přepravy.
Společnost STUDENT AGENCY, k.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.