Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
26.4.2020 PŘI NÁKUPU ZDE NEMĚLA POKLADNÍ, VED.SMĚNY, OSTRAHA A 1 ZAMĚST.
V 9,30 PŘESDEPSANOU ROUŠKU.
BYLO TO V DOBĚ KDY NAKUPUJÍ SENIOŘI,V OBCHODĚ (NEDĚLE)PÁR LIDÍ. POUZE MY
ZÁKAZNÍCI JSME BYLI V ROUŠKÁCH.!!!
tuto skute4nost hlÁSILA JIŽ V NEDĚLI SVĚDKYNĚ PANÍ KOROTVIČKOVÁ, EMAILEM NA VED.PRODEJNY ALE ZDŮVODNĚNÍ NEDOSTALA DO DNEŠNÍHO DNE .
chtěla jsem koupit bramborovou kaši ve slevě, (cca 15 kč pytlík) ovšem markována byla cena za 2 ks 60,- kč. Po zavolání vedoucí směnny která se dostavila OPĚT TAKÉ BEZ ROUŠKY JSEM VŠE TAM ZANECHALA A ODEŠLA.
MRZELO MI ŽE JSEM NEMĚLA SEBOU MOBIL A NEMOHLA ZAVOLAT POLICII.
rOZDÍL CENY NA ZBOŽÍ A PAK NA POKLADNĚ JE OBVYKLÝ ÚKAZ TÉTO PRODEJNY.
tOTO MOHOU POTVRDIT DALŠÍ 2 ZÁKAZNÍCI.
NEDODRŽENÍ ZÁKONA VLÁDY A MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVÍ V DOBĚ PANDEMIE
PŘINEJMENŠÍM POKUTA
|
Tweet |
Dle vládního opatření se zakazuje všem osobám pohyb a pobyt na všech místech mimo bydliště bez ochranných prostředků dýchacích cest.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou kterou prodávající udává, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.