Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#41897Pracovníci bez roušek v ŽIROVNICKÉM PENNY PRAHA 10

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2020, před 5 lety

Jana Seherova

Znění stížnosti

26.4.2020 PŘI NÁKUPU ZDE NEMĚLA POKLADNÍ, VED.SMĚNY, OSTRAHA A 1 ZAMĚST.
V 9,30 PŘESDEPSANOU ROUŠKU.
BYLO TO V DOBĚ KDY NAKUPUJÍ SENIOŘI,V OBCHODĚ (NEDĚLE)PÁR LIDÍ. POUZE MY
ZÁKAZNÍCI JSME BYLI V ROUŠKÁCH.!!!
tuto skute4nost hlÁSILA JIŽ V NEDĚLI SVĚDKYNĚ PANÍ KOROTVIČKOVÁ, EMAILEM NA VED.PRODEJNY ALE ZDŮVODNĚNÍ NEDOSTALA DO DNEŠNÍHO DNE .

chtěla jsem koupit bramborovou kaši ve slevě, (cca 15 kč pytlík) ovšem markována byla cena za 2 ks 60,- kč. Po zavolání vedoucí směnny která se dostavila OPĚT TAKÉ BEZ ROUŠKY JSEM VŠE TAM ZANECHALA A ODEŠLA.
MRZELO MI ŽE JSEM NEMĚLA SEBOU MOBIL A NEMOHLA ZAVOLAT POLICII.

rOZDÍL CENY NA ZBOŽÍ A PAK NA POKLADNĚ JE OBVYKLÝ ÚKAZ TÉTO PRODEJNY.
tOTO MOHOU POTVRDIT DALŠÍ 2 ZÁKAZNÍCI.


Produkt

NEDODRŽENÍ ZÁKONA VLÁDY A MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVÍ V DOBĚ PANDEMIE


Požadované řešení

PŘINEJMENŠÍM POKUTA


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2020 13:32, před 5 lety

Dle vládního opatření se zakazuje všem osobám pohyb a pobyt na všech místech mimo bydliště bez ochranných prostředků dýchacích cest.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou kterou prodávající udává, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2020 17:32, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.