Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#41901Nevrácení platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2020, před 5 lety

Miroslava Janků

Znění stížnosti

4.3. provedena objednávka 116215592, uhrazena předem, opakovaně urgováno doručení. 26.3. jsem zjistila, že objednávka byla zrušena e-shopem. Storno nebylo z mé strany nikdy požadováno.
Do dnešního dne e-shop nevrátil po několika urgencích platbu za tuto objednávku na stejné číslo účtu z kterého byla platba objednávky provedena. Stále urguji vrácení platby a tvrdí, že nejsou schopni provést vrácení platby dle požadavku - na stejné číslo účtu z kterého jsem objednávku uhradila s uvedením variabilního symbolu podle podkladů zaslaných e-shopem.
Číslo účtu: viz osobní údaje
Variabilní symbol: viz osobní údaje
Částka: 658 Kč


Produkt

Číslo objednávky 116215592, platba provedena na účet 2064330104 / 2600, variabilní symbol: 8038885013 (požadován e-shopem), částka 658 Kč


Požadované řešení

Požaduji vrácení platby za e-shopem stornovanou objednávku na stejné číslo účtu z kterého jsem platbu objednávky provedla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2020 22:12, před 5 lety

Došlo-li ke zrušení závazku ze strany podnikatele (a pokud spotřebitel s tímto zrušením závazku souhlasí; v případě, že podnikatel splní podmínky pro odstoupení či výpověď smlouvy, pak lze závazek zrušit i bez souhlasu spotřebitele), má spotřebitel nárok na vrácení již uhrazené kupní ceny. Podnikatel je povinen kupní cenu neprodleně vrátit ve formě, v jaké mu byla poskytnuta.

Nereaguje-li společnost na upozornění a prosby spotřebitele, je možné společnost vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2020 14:45, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.