Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Temer tricet let sluzby dnesniho O2. Pokud to byl jeste cesky telekom, problemy nebyly.
Ale v posledni dobe O2 neustale rusi smluvne zajistene slevy, jejich internet je neuveritelne pomaly a poruchovy. Na stiznosti na jejich horke lince odpovida jejich "operater" slovy: asi vam byla zrusena nejaka sleva.
Vypadek internetu se vzdy behem jejich testu "prostouchne" a servisni technik ktery za nekolik dni prijde tak nic nenajde.
S rychlosti internetu nemohou udajne nic delat, protoze vedeni od 3 km vzdalene ustredny v Nepomuku je dvoudrat, zrejme jeste z doby prvni republiky.
Hledam jineho poskytovatele sluzeb pro internet a pevnou sit. Pro mobil se nabizi mnoho jinych operatoru.
O2 ISDN, Internet, Mobil a souvisejici ceny.
Vratit smluvne dohodnute slevy, urychlit prenosove rychlosti internetu a udrzovat bezporuchovy provoz pevne site.
|
Tweet |
Co se problémů s internetovým připojením týká, platí, že nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Co se týká velmi obecně až neurčitě formulované stížnosti na "zrušení slevy", pouze závěrem uvádíme, že jednostranná změna obchodních podmínek je možná pouze v souladu s ustanovením § 1752 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jde o jedinou výjimku ze zásady závazkového práva, že "smlouvy mají být plněny a daný slib zavazuje". Spotřebitel, který uzavřel smlouvu za určitých podmínek má v souladu s tímto ustanovením nárok na to, aby byl vždy o takovéto obdobné změně informován předem a bylo mu umožněno tuto změnu případně i odmítnout. K tomu blíže viz i monitorovací zprávu Českého telekomunikačního úřadu 8/2018 str. 2, dostupná z: https://www.ctu.cz/sites/default/files/obsah/ctu/monitorovaci-zprava-c.8/2018/obrazky/mz-2018-08.pdf
Pěkný den,
vše rádi prověříme. Zašlete mi prosím číslo, pod který je vaše linka nebo připojení vedeno a to pomocí neveřejného údaje v rámci reakce na mou odpověď.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobry den,
telefonni cisla radeji uvadet nebudu abych se vyhnul nezadoucim volanim.
Ale jeden zakaznicky ucet u O2 ma cislo: 2001112525 a druhy 3621661670.
Pěkný den,
děkuji za upřesnění. V rámci vašeho připojení jsem zjistil, že zrychlení bohužel v případě pevného připojení možné není, ale je možné přejít na 5G připojení a následně využívat rychlost až 50 Mb/s za 499 Kč měsíčně.
Slevy za kombinací více služeb již delší dobu nejsou poskytovány.
Pokud vám byli na vyúčtování uplatněny jednalo se o chybu a korektně došlo k jejím zrušení.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobry den Vazene O2.
Slevy jsou soucasti smlouvy, a ve smlove nikde nestoji, ze lze cast smlouvy zrusit.
Lze tedy zrusit jen celou smlouvu, k cemuz se po otevreni hranic chystam. Jen bych podotkl, ze toto podivne jednani bude asi ceska specialita. Jsem totiz zaroven zakaznikem O2 Germany, kde mi naopak nabizeji nove slevy. Uz se vubec pane Simecku nedivim, ze v CR zakaznici od sluzeb O2 v Cr odchazeji.
S pozdravem
Vladimir Vokoun
Na základě sdělení spotřebitele přeřazujeme stížnost na společnost, aby měla možnost reagovat.
Pěkný den,
není tomu tak. Sleva, která byla v minulosti uplatněna na využívání dvou a více služeb nebyla vázána nikterak na smlouvu.
Poskytování těchto slev bylo ukončeno před delší dobou s tím, že pokud vám byla, což byla, poskytována v uplynulých měsících, jednalo se o chybu.
V případě, že se rozhodnete podat výpověď je možné nás kontaktovat i ze zahraničí na +420 720 720 720.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Vazeny pane Simecku,
bohuzel nemam tu smlouvu po ruce, ale jsem si jist, ze ta sleva je v ni zakotvena.
Protoze si nejsem jist vypovednimi lhutami, vypovim vsechny smlouvy s O2 po prijezdu do CR na jedne z vasich pobocek.
Timto bych to neslychane jednani O2 ukoncil na veky veku. Nastesti jsem uz nasel alternativu k O2 ve vsech potrebnych sluzbach.
S pozdravem
Vladimir Vokoun.
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.