Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V úterý 28.4. 2020 nám byl doručen balík vaším kurýrem do Veselí nad Lužnicí.
1. Zásilka měla dorazit mezi 12:25 a 14:25... Kurýr přijel asi o hodinu a půl dříve. (To by nebyl takový problém, doma jsme byli)
2. V sms, e-mailu i na faktuře bylo uvedeno že platba je možná pouze kartou, pan nás nepěkně odpalkoval že karty nebere.
3. Kurýr nekontroloval věk ani komu zásilku předává. (Doslova řekl že ho to nezajímá že chce jenom peníze, zásilka bylo pouze do zletilých rukou)
4. Celková cena zásilky měla být 945 Kč včetně dobírky a kurýra Geis. Kurýr si řekl o 989 Kč... S tím že i na faktuře stojí původní uvedena cena.
Jedná se o zásilku na dobírku ze: Svět Dýmek.cz
Nepožadujeme náhradu peněz ale rádi bychom aby se toto již neopakovalo a danému kurýrovi bylo domluveno.
Děkuji Vejmelka
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.