Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41911Actiwin -tablety

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2020, před 5 lety

Hana Ryvolová

Znění stížnosti

Dobrý den ,dnes mi prisla upomínka,že jsem nezaplatila splátku za actiwin -tabletky nic jsem si neobjednala ,cislo fakt.17666082

Prosim o prověření a zrušení této faktury a upomínky nic jsem si opravdu neobjednala.

S pozdravem Ryvolová


Produkt

Actiwin


Požadované řešení

Zamítnutí teto upominky a nároku na úroky z prodlení nic jsem neobjednala a zrušení mých údajů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2020 18:27, před 5 lety

Společnost Westerfield Int. AG od srpna 2017 využívá pro prodej rovněž společnost Mylando AG, CH-130.3.016.592-8, se sídlem Staldenbachstrasse 30, 8808 Pfäffikon SZ, Švýcarsko a také spol. Mylano AG. Společnost Mylando AG sice uvádí následující adresu: Mylando AG, PO Box 66, 1620 AB Hoorn, Nizozemsko, ovšem požadavek po spotřebitelích, aby doručovali do ciziny, je nepřiměřený. Písemnosti může spotřebitelka zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Mylano AG / Mylando AG / Westerfield Int. AG., P.O.Box 18, Praha 2, 120 00.

Nebyla-li uzavřena smlouva (a to ani na dálku, kupř. po telefonu či prostřednictvím internetu), pak nemá společnost právní nárok na to, aby vymáhala zaplacení peněžité částky.

Doporučujeme spotřebitelce kontaktovat neprodleně společnost Westerfield Int. AG / Mylano AG / Mylando AG, nejlépe doporučeně s dodejkou na výše uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebitelce bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebitelce skutečně doručeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2020 20:50, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.