Společnost


JAGUÁR trade spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4192Nevrácení peněz ve lhůtě 30 dnů od odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2014, před 10 lety

Lenka Chylíková

Znění stížnosti

Vážená paní, vážený pane,

obracím se na Vás se žádostí o pomoc při řešení problému s odstoupením od smlouvy.

12. 12. 2013 jsem na eshopu Elektroor.cz, jehož provozovatelem je společnosti JAGUÁR trade spol. s r.o., zakoupila espresso Zelmer 13Z014. Bylo určeno jako dárek pro mou sestru. Po necelých 6 měsících od uzavření kupní smlouvy (tedy ne od dodání zboží) se na přístroji objevila závada, která bránila řádnému užívání přístroje. Závada byla následující: Po přípravě šálku kávy se po několika hodinách pod přístrojem objevila kaluž vody. Opakovalo se to po každém použití přístroje. Nádržka byla nasazena správně.
Na webových stránkách prodejce si sestra zjistila, že má reklamaci uplatnit v záručním servisu společnosti Zelmer, což učinila. Přístroj se jí vrátil po 14 dnech s vyjádřením, že bylo opraveno těsnění. Bohužel stejná vada se objevila znovu, navíc byl přístroj mnohem hlučnější, než před opravou. Opět uplatnila reklamaci v záručním servisu. Přístroj se jí tentokráte vrátil cca po 16 dnech, v protokolu byla opět uvedena oprava těsnění. A stejná vada se objevila i potřetí.
To nám již došla trpělivost a já jsem 30. 7. 2014 písemně odstoupila od smlouvy (zasláno e-mailem, následně odesláno s vadným přístrojem a kopiemi protokolů ze servisu na adresu společnosti). Ze strany společnosti jsme neobdržely žádné vyjádření, proto jsem zavolala na jejich telefonní číslo, zda odstoupení od smlouvy a přístroj obdrželi. Bylo mi oznámeno, že na odstoupení od smlouvy nemám nárok, neboť přístroj nebyl v záručním servisu 3x. Dále mi bylo sděleno, že to berou jako třetí reklamaci, že přístroj již odeslali do servisu a čekají na vyjádření, s čímž jsem nesouhlasila. Ani nám neposlali reklamační protokol. Paní (asi) jednatelka mi sdělila, že ona si na daném kávovaru udělala doma (!) kávu, a že nikde žádná voda neprotékala.
Do dnešního dne jsme od prodejce neobdržely žádné vyjádření, nevrátil se ani opravený přístroj, ani nezaslali peníze na účet. Jelikož od písemného odstoupení od smlouvy již uplynula 30denní lhůta pro vrácení peněz, zaslala jsem prozatím e-mailem výzvu k plnění. Bohužel jsem zjistila, že webové stránky eshopu ElektroOR.cz nejsou v provozu a na uvedeném telefonním čísle hovory nepřijímají. Navíc se obávám, že nejspíš nejsme jediné, které mají se společností JAGUÁR trade spol. s r.o. podobný problém. Zvažujeme tedy i jiná řešení.

Předem děkuji za pomoc.


Produkt

Espresso Zelmer 13Z014 - odstoupení od kupní smlouvy


Požadované řešení

Vrácení zaplacené částky 2.045,- Kč (cena přístroje + dopravné).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2014 12:46, před 10 lety

O opětovné vyskytnutí vady po opravě jde zpravidla tehdy, jestliže stejná vada, která byla v záruční době již nejméně dvakrát opravována, se opětovně vyskytne. Při uplatnění třetí reklamace pro totožnou závadu lze tedy vznést požadavek na odstoupení od smlouvy. Prodávající je povinen reklamaci posoudit z hlediska oprávněnosti a pokud ji uzná, je pro něj požadavek spotřebitele závazný. Podmínkou je, že nelze věc pro opakování vad řádně užívat. Spotřebitel musí pro účely posouzení opakované vady věc prodávajícímu předat. Prodávající je povinen reklamaci vyřídit včetně vrácení peněz do 30 kalendářních dnů od uplatnění reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2014 14:19, před 10 lety

Spotřebitelka nám ke stížnosti sdělila následující:
Vážená paní, vážený pane, dne 1. 9. 2014 jsem se na Vás obrátila se žádostí o pomoc při řešení problému se společností JAGUÁR trade spol. s r.o. Stížnost jste zaevidovali pod číslem 4192. Děkuji Vám za Vaši pomoc. Dnes, tedy 5. 9. 2014, dorazila částka 2.045,- Kč od společnosti JAGUÁR trade spol. s r.o. na sestřin účet. S pozdravem Lenka Chylíková.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.