Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den,
zasilka cislo 08095188997
odesilatel poslal 24.4 od te doby pouze odpoved na me otazky, ze jsou provozni problemy
24. 04. 2020
18:01
Ústí nad Labem
Příjem na depo
24. 04. 2020
18:01
Ústí nad Labem
Naložení na HB
24. 04. 2020
18:12
Ústí nad Labem
Převzetí zásilky
24. 04. 2020
22:21
HUB Modletice
Průchod překladištěm
27. 04. 2020
12:52
Modletice
Překročena kapacita trasy
28. 04. 2020
12:54
Modletice
Překročena kapacita trasy
29. 04. 2020
13:20
Modletice
Překročena kapacita trasy
30. 04. 2020
10:43
Modletice
Překročena kapacita trasy
30. 04. 2020
19:55
HUB Modletice
Průchod překladištěm
Ocekaval bych spise informaci, ktera je smysluplna a da mi informaci co se stalo a opravdu kdy bude vyreseno
S pozdravem
J.Horalek
606795241
Otevrena komunikace o problemu a informovanost odberatele bez nutnost nekolika mailu a tel. hovoru
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.