Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41921nedodana zasilka, vagni inform,ace o duvodech a reseni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2020, před 5 lety

Josef Horalek

Znění stížnosti

Dobry den,
zasilka cislo 08095188997

odesilatel poslal 24.4 od te doby pouze odpoved na me otazky, ze jsou provozni problemy
24. 04. 2020
18:01
Ústí nad Labem
Příjem na depo

24. 04. 2020
18:01
Ústí nad Labem
Naložení na HB

24. 04. 2020
18:12
Ústí nad Labem
Převzetí zásilky

24. 04. 2020
22:21
HUB Modletice
Průchod překladištěm

27. 04. 2020
12:52
Modletice
Překročena kapacita trasy

28. 04. 2020
12:54
Modletice
Překročena kapacita trasy

29. 04. 2020
13:20
Modletice
Překročena kapacita trasy

30. 04. 2020
10:43
Modletice
Překročena kapacita trasy

30. 04. 2020
19:55
HUB Modletice
Průchod překladištěm


Ocekaval bych spise informaci, ktera je smysluplna a da mi informaci co se stalo a opravdu kdy bude vyreseno
S pozdravem
J.Horalek
606795241


Požadované řešení

Otevrena komunikace o problemu a informovanost odberatele bez nutnost nekolika mailu a tel. hovoru


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2020 15:24, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2020 14:49, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.