Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#41933Opakované nedoručení zásilek či pozdní doručení!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2020, před 5 lety

Petr Ševčík

Znění stížnosti

v 9 z 10 případů mi Česká Pošta nedoručila zásilku do ruky i přesto že jsem celý den čekal doma a sledoval zásilku online, často se stalo i to že řidič přijel nezavolal nezazvonil a obratem jel zase pryč aniž by vystoupil z auta našrěstí bydlím v 1 patře takže se stalo i to že jsem to auto musel honit abych dostal svou zásilku!Obvolávání stížnosti nic nepomáhá mnohdy se ti kreténi akorát blbě smějou ale ne rozbít jim tlamy nejde protože by hned přijeli chlupatí ale oni si můžou dělat co se jim zlíbí a nikdo s tím nic nedělá!


Požadované řešení

Kompenzace 15000kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2020 16:07, před 5 lety

Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Žádá-li spotřebitel náhradu újmy, musí prokázat její vznik a příčinnou souvislost mezi touto újmou a protiprávním jednáním společnosti.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.