Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 15.8.2014 jsem si objednal od firmy Nexaura 3 parfémy na dobírku v hodnotě 1840,- Kč. Na poště jsem si produkty vyzvedl 29.8.2014. a zjistil, že jsou to neoriginální parfémy. Ten stejný den jsem zaslal zboží na jejich reklamační oddělení dle instrukci na jejich webu www.parfemy-za-polovinu.cz. Žádné rekace na e-maily nebo telefon. Prostě je to podvod klasický. Rozumím, že je to malá částka, ale jde mi o princip. Děkuji
3x parfém: ( 2x Hugo Boss, 1x Paco Rabanne)
Žádám o vrácení peněz, protože produkt není originální jak to popisují na své webové prezentaci.
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit mimo reklamaci i odstoupení od kupní smlouvy, která byla uzavřena přes internet. Odstoupení lze uplatnit ve lhůtě 14 dnů od převzetí výrobku. Prodávající je poté povinen vrátit spotřebiteli zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
Rozhodne-li se spotřebitel pro reklamaci výrobku, má nárok na výměnu za nový výrobek, který je v souladu s jakostí uvedenou v kupní smlouvě (tedy s popisem produktu na internetových stránkách prodejce). Pokud to není možné, má právo na odstoupení od smlouvy – tedy na vrácení peněz. Nevyřídí-li reklamaci v zákonné 30denní lhůtě, lze na prodejce podat podnět České obchodní inspekci pro nevyřízení reklamace. Pokud jste si jisti, že vám byl dodán padělek a obchodník dle referencí dalších zákazníků nekomunikuje, doporučujeme podat i trestní oznámení na policii nebo státním zastupitelství.
Společnost Nexaura s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.