Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#41943Nedodání zaplaceného zboží, nevrácení finanční částky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

30 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2020, před 5 lety

Irena Čapková

Znění stížnosti

Dne 15.3.2020 jsem si objednala a předem zaplatila na e-shopu Poštovné zdarma 3 ks Respirační rouška (respirátor) KN95 za cenu 249,- za kus
celkem tedy 747,- Kč. ČÍSLO OBJEDNÁVKY 102530483
Dne 16.3.2020 jsem obdržela potvrzující e-mail a daňový doklad na zaplacenou částku Kč 747,- s informaci, že zboží bude dodáno v termínu 10 až 20 dnů, navíc s poznámkou, že dodávka zboží může být DODÁNA POZDĚJI do 30 dnů.
Protože jsem potřebovala roušky hned-v době nouzového stavu nikde nebyly k zakoupení, chtěla jsem od smlouvy odstoupit do 24 hodin . Bohužel zrušení objednávek nefungovalo a tak jsem napsala žádost o zrušení objednávky na kontaktní email . Bohužel firma komunikovala pouze přes automatické sdělení a telefony nebrala .Automat sdělil, že peníze mi nemohou vrátit, že zboží je na cestě a pokud ho nechci, tak ho po převzetí mám vrátit na jejich reklamační adresu a že mohou být dodány až koncem května . Dnes je 1.5., roušky do dnešního dne nebyly dodány . O zboží již samozřejmě nemám zájem a žádám o vrácení finanční částky


Produkt

Respirační rouška (respirátor) KN95 cena za kus 249,-


Požadované řešení

vrácení finanční částky na můj účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2020 16:28, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné i prostřednictvím ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li pak spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 občanského zákoníku lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení. Pokud prodejce nereaguje, odkazujeme na postup uvedený výše.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.5.2020 07:31, před 5 lety

děkujeme za informaci a omlouváme se za komplikace. Nabízíme Vám možnost tzv. odložené platby, tedy že Vám bude platba za Vaše zboží vrácena zpět, ale jelikož je Vaše objednávka vyexpedovaná, plánovanému doručení zboží již bohužel nezabráníme.

Pokud o zboží nebudete mít zájem, prosíme o jeho vrácení zpět na naši adresu:
Ateli s.r.o.
(číslo objednávky)
Řepná 23
321 00 Plzeň - Litice

Pokud si budete chtít zboží nechat po jeho doručení, prosíme o zaslání částky za zboží podle následujících platebních údajů:
Majitel účtu:: Ateli, s r.o.
Číslo účtu:: 2900295296
Kód banky:: 2010 pro ČR
Název banky:: FIO banka
Variabilní symbol: číslo Vaší objednávky

Děkujeme za pochopení a prosíme o informaci, zda tedy s touto navrhovanou metodou tzv. odložené platby souhlasíte a případně také o zaslání čísla Vašeho účtu, na který požadujete vrácení peněz.



Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.5.2020 17:28, před 5 lety


Irena Čapková

Zboží , ale bylo již zaplaceno přes "rychlou platbu " při kontrole objednávky stale status odesláno 17.3.2020 a doručení po 16.5 . Zboží tedy nebylo ještě odesláno na moji adresu a proto je možné provést storno objednávky , jak jsem požadovala několikrát od 17.3.2020. Číslo účtu máte při platbě , proto nevidím důvod dále protahovat tuto situaci . Doloženo kopii objednávky při podání stížnosti Čapková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2020 11:51, před 5 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby mohla na požadavek spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.5.2020 18:48, před 5 lety

prosíme Vás o zaslání čísla účtu, kam částku za produkty vrátíme. Proběhla zde platba kartou a bohužel zde číslo účtu nevidíme,


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.5.2020 19:26, před 5 lety


Irena Čapková

Zboží jsem již zaslala zpět na adresu vaší společnosti , kde je uvedeno i číslo účtu kam vrátit celou finanční částku i s poštovným . Zboží bylo totiž dodáno špatně . Byly objednány 3 stejné kusy roušek s filtrem a došly 2 ks bez filtru a 1 ks s filtrem . Proto žádám i zpětné poštovné za špatně dodané zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.5.2020 11:59, před 5 lety

reklamace řešíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 30 dní od přijetí požadavku. Uděláme vše proto, abychom reklamaci vyřídili, co nejdříve to bude možné.


Pro proplacení poštovného prosíme o zaslání fotografie podacího lístku.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.5.2020 13:11, před 5 lety


Irena Čapková

V příloze zasílám podací lístek , při odeslání zboží k reklamaci . Čáska poštovného je 55,- a bude čekat na rychlé zaslání na účet . Čapková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.6.2020 07:27, před 5 lety

situaci jsme prověřili a poštovné by mělo být v pořádku na Vašem účtu.

Je tedy vše v pořádku?

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.6.2020 09:31, před 5 lety


Irena Čapková

Hodnocení:

Komentář: Vše bylo vyřízeno k mé spokojenosti díky D Testu