Společnost


goNET s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#41946Neoprávněné stržení peněz z platební karty

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

29 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2020, před 5 lety

Jan Vaněček

Znění stížnosti

Dnes mi byla stržena částka 418,-Kč za službu LEPŠÍ.TV. Stejně jako ostatní stěžovatelé si nejsem vědom, že bych dával souhlas s automatickým strháváním jakékoli finanční částky ze svého účtu. Službu jsem za pár dní zrušil v nastavení tím, že jsem zrušil platbu na další měsíc. Tím jsem považoval věc za vyřešenou. Nikdo mě neupozornil na nutnost zrušení ještě v osobním nastavení. Vše je uděláno záměrně, aby si zákazník myslel že služba je zrušená. Škoda, že jsem tyto stížnosti nečetl před objednáním této služby.
Hlavně že je uvedeno "K ničemu se neupisujete, Lepší.TV je bez závazku."


Požadované řešení

Žádám okamžité vrácení neoprávněně strhnuté částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2020 18:14, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.5.2020 14:28, před 5 lety

Níže zasíláme znění obchodních podmínek, se kterými uživatel souhlasil odesláním objednávky. Platbu již tak bohužel není možné vrátit.

V obchodních podmínkách:
4.3.3 Smlouva Předplatné se uzavírá v elektronické podobě jejím
odsouhlasením Uživatelem při Objednávce s tím, že ji může Uživatel
nebo Poskytovatel kdykoliv vypovědět. V případě, že přijde výpověď v
době, kdy již Uživatel nemá službu Lepšia.TV předplacenou, bude mu
ukončena následující pracovní den. V případě, že má Uživatel službu
Lepšia.TV v době doručení ještě předplacenou, bude smlouva ukončena
k poslednímu dni předplaceného období. Uživatel nemá nárok na
vrácení částky za předplacené období, bez ohledu na to zda službu
využívá a jakým způsobem za službu platil. Pokud má nastavenou
automatickou platbu kartou, má možnost si kdykoliv automatickou
platbu kartou zrušit ve svém nastavení přes webové stránky. Veškeré
náležitosti této Smlouvy se řídí Obchodními podmínkami o poskytování
služby Lepšia.TV. Uživateli nevznikají sankční poplatky za neuhrazení
služby. Služba bude Uživateli aktivována vždy přesně na období, které
bude mít předplacené. Pokud si Uživatel předplatí jen určité období,
nebude moci využívat službu zpětného sledování v období, ve kterém
Lepšia.TV předplacenou neměl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.5.2020 15:16, před 5 lety


Jan Vaněček

Na titulní straně LEPŠÍ.TV je uvedeno "vyzkoušejte za 1 Kč na měsíc a bez závazku". V aplikaci je možnost zrušení dalšího předplatného, což jsem také učinil, ale to je pouze past na zákazníky, protože tím se nic nezruší.
Podle zde uvedených stížností je vidět, že společnost tímto záludným způsobem solidně vydělává.
U společnost NETFLIX je také možnost vyzkoušení na měsíc zdarma, ale je zde jasně uvedeno jak službu zrušit, bez zbytečných chytáků.
Myslím, že slušné by bylo zákazníka informovat před koncem zkušebního období a ne rovnou strhávat 418,-Kč. Já jako důchodce si nemohu dovolit vyhazovat peníze oknem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2020 09:51, před 5 lety

Jak jsme uváděli i u jiných stížností, dle našeho názoru je způsob, jakým společnost informuje o parametrech prodloužení služby a jakým umožňuje jeho ukončení, přinejmenším matoucí. S problémem, že spotřebitel ukončil předplatné prostřednictvím webového rozhraní společnosti, ale přesto předplatné zrušeno nebylo, jsme se setkali již několikrát, a proto opět vyzýváme společnost, aby proces vyjasnila a zjednodušila.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2020 10:47, před 5 lety

Pokud uživatel využije akci: První měsíc za korunu, tak jedinou podmínkou akce je, aby si uživatel automatickou platbu zrušil v Osobním nastavení. Jestliže tak neučiní, bude mu služba prodloužena automaticky.
Uživatel souhlasil s těmito podmínkami.
Ohledně zrušení, nás do 30 ti dnů nekontaktoval, neposlal výpověď ani nenapsal, že něco nefunguje, či nechce dále služby využívat.
Uživatel musel všechny podmínky odsouhlasit, akci využíval, s obchodními podmínkami také souhlasil, garanci vrácení peněz nevyužil.
Doporučujeme vyzkoušet si v anonymním okně vytvořit první krok objednávky a přečíst si podmínky akce, které uživatel schválil. Níže zasíláme print screen obrazovky při vytváření objednávky, které bylo nutné odsouhlasit pro dokončení objednávky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.5.2020 12:40, před 5 lety


Jan Vaněček

Hodnocení:

Komentář: Další dohadování nemá smysl. Jen doufám, že se případní zájemci o tuto skvělou službu poučí a nenechají se okrást.